Dubbele cd-speler->mengpaneel->stereoinstallatie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Triple S
    • Sep 2000
    • 808

->Lauwie

Welke mixer hangt er een beetje af van wat je in de toekomst wilt.
    Wil je ook nog met draaitafels naast je CD-spelers gaan werken, heb je weer twee meer kanalen nodig.
    Hou je het qua mixen echt bij je dubbeldeDenon, dan heb je in feite genoeg aan een zgn battle-mixertje (2 kanaals).

Typ anders eens "mixer" of mengtafel in bij de zoekfuctie, dan moet er wel wat nuttige info boven komen drijven.

Don't call me DJ!
    Don\'t call me DJ!

Comment

• FiëstaLj
      • Oct 2000
      • 2068

citaat:
      maar misschien ben ik daar wel mee verwend hoor, dat ik op mijn kamer 2x 500Watt heb staan. DAP K-115 (2x)
      ik hoop dat je je lekker verwend voelt met je dap... dan klinkt de standaard huis tuin en keuken stereo hifi installatie toch stukken beter !

Lighting to the MAX !!!
      Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• proetsie
        • Dec 2002
        • 48

DJ T je stomme reacties laten vermoeden dat je er eigenlijk geen kl*t*n van kent. DAP noem ik nie echt prof materiaal nu ja elk zijn mening.
        Om te antwoorden op de vraag van die mixer. Tis te zien hoeveel je wil uitgeven Behringer is niet slecht en kost ook nie zo heel erg veel.Wil je natuurlijk Rodec (wat prachtig staat naast denon) da zal je een stuk meer betalen.

Comment

• LuPuS
          • Dec 2002
          • 457

Wat ook altijd goed is en niet al te duur: StageLine

~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• DJ.T
            • Nov 2002
            • 1502

citaat:
            citaat:
            --------------------------------------------------------------------------------

maar misschien ben ik daar wel mee verwend hoor, dat ik op mijn kamer 2x 500Watt heb staan. DAP K-115 (2x)

--------------------------------------------------------------------------------

ik hoop dat je je lekker verwend voelt met je dap... dan klinkt de standaard huis tuin en keuken stereo hifi installatie toch stukken beter !

Lighting to the MAX !!!
            Ok mensen die DAP of vergelijkbaar willen kopen doe het niet!!!
            Ga naar de plaatselijke kringloop en koop daar een setje huis-tuien-en-keuken materiaal, schijnt veel beter te zijn dan DAP, en het scheelt je 100'en euro's!!

DJ.T Was Here
            We're ready to party, are you?

Comment

• Reemski
              • Dec 2001
              • 690

citaat:
              Ok mensen die DAP of vergelijkbaar willen kopen doe het niet!!!
              Ga naar de plaatselijke kringloop en koop daar een setje huis-tuien-en-keuken materiaal, schijnt veel beter te zijn dan DAP, en het scheelt je 100'en euro's!!

DJ.T Was Here
              Sjonge jonge T., moet je niet lekker in het speeltuintje gaan spelen. Of is het te koud en te nat dat je nu hier de hangjongere maar gaat uithangen.
              Ik zou ook nooit dap op mijn kamer willen hebben. Inderdaad, goede hifi spulletjes klinken voor kleine kamers vaak veel beter. En zo'n reactie daar op is van een erg laag niveau. ]
              Volgens mij ga ik toch echt het schemaatje maar uittekenen wat ik je in een ander post ook al probeerde uit te leggen. Denk na!!! en post dan pas wat.

Comment

• T-Nuzz
                • Dec 2002
                • 274

Wat heeft het trouwens voor zin om 500 watt speakers op je kamertje te poten? Kost alleen maar veel plaats. Kleine hifi-speakers zorgen toch ook wel voldoende geluid? En sleur je die ook elke keer naar de beneden wanneer je een boeking hebt?

Lauwie pakt het naar mijn idee trouwens wel goed aan wat betreft volgorde van aankopen. Speakers kun je altijd huren, heb je meestal degelijk materiaal en het drukt niet te hard op je "krantenwijk-budget" (maar een voorbeeld, no offence Lauwie). Cd-spelers huren die het goed doen is heel wat anders.......word meestal niet erg goed mee omgegaan. Met alle gevolgen vandien.....met alle gevolgen vandien.....met alle gevolgen vandien.....met alle gevolgen vandien

T-Nuzz

Let the music play
                Heb je dat echt allemaal nodig?

Comment

• Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

volgens mij ging dit over een mix oefenen. Zul je toch minstens 2 bronnen en een mixer moeten hebben. Mijn eerste mengtafel was met lichtschakelaartjes die het diodesnoertje onderbroken. Niet echt mixen, dus...

Vandaar : de mixer. 2 kanalen DENON op een aparte ingang, en de uitgang op de input van je eind-setje.

EN HOEVEEL WATT DAT IS MAAKT MIJ GEEN MOER UIT, ik heb toch watt meer watts.

lalalalalala laat maar

Comment

• RDH
                    • Aug 2001
                    • 298

wat een oeverloos gel*l over dap zeg, moet dat echt in elk topic (sorry)

Wat een mixer betreft, kijk is naar behringer of gemini.
                    Ik vind dat persoonlijk wel leuke mixertjes (als je d'r een beetje rustig mee omgaat natuurlijk...).
                    Als je d'r geld voor overhebt is dateq natuurlijk beter...

groeten,

Remco

Comment

• reflection
                      • Mar 2002
                      • 413

ik vind de d&r discom ook wel heel fijn toch...en ook zijn geld wel waard denk ik..

[red]In tilburg is het te doen!![red]
                      Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• RL sound
                        • Jan 2003
                        • 156

citaat:
                        wat een oeverloos gel*l over dap zeg, moet dat echt in elk topic (sorry)

Wat een mixer betreft, kijk is naar behringer of gemini.
                        Ik vind dat persoonlijk wel leuke mixertjes (als je d'r een beetje rustig mee omgaat natuurlijk...).
                        Als je d'r geld voor overhebt is dateq natuurlijk beter...

groeten,

Remco

Ik bezit een DX 1000 van Behringer, heerlijke tafel voor de beginner (ook voor de wat meer ervaren mensen een heerlijke tafel).

2 mic. ingangen, twee line/phono (draaitafel) en nog twee cd/line en een line/tape.

Kun je alle kanten mee op.

Kost overigens geen ruk meer.

Oan't moarn, tot morgen.....
                        Groeten: RL <i>sound</i>

Comment

Working...