hmm welke versterker

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Michael
    • Nov 2002
    • 643

Vergis je niet in die behringers. De ampjes zijn echt niet mis en voor dat geld vind je geen enkele concurrent. Ze zijn goed, niet zo goed als de qsc rmx maar ze komen in de buurt en leveren wel degelijkw at het boekje vertelt. Nou ben ik ook nog in de gelegenheid om de behringer te vergelijken met de peavy cs-1800G en ik kan je zeggen de peavy clipt even snel als de behringer alleen ligt het vermogen wat hoger.

Comment

• Dikke Foaf
      • May 2003
      • 618

citaat:
      citaat: (een speaker aansluiten dat hoeft niet eens)
      Vol uit sturen en geen speakers aansluiten, dus de versterker vol open gooien en en signaal uitsturen terwijl er geen belasting aan zit, klopt dat? Want dat kun je beter niet doen, want dan blaas je de versterker binnen enkele seconden op.

Wie durft zulke uitspraken te doen?

Geen probleem hoor. Een versterker die niet belast word moet zelfs geen vermogen leveren en zal dus bij vol uitsturen praktisch niet warmer worden dan zonder signaal.

Comment

• bewap
        • Jun 2002
        • 239

citaat:
        Wie durft zulke uitspraken te doen?

Geen probleem hoor. Een versterker die niet belast word moet zelfs geen vermogen leveren en zal dus bij vol uitsturen praktisch niet warmer worden dan zonder signaal.
        Ik heb hier op het forum gelezen dat iemand die tijdens het kopen van een cs versterker heeft meegemaakt dat daardoor de versterker opgeblazen werd. Degene die de cs wilde verkopen gooide de volumeknop vol open zonder belasting eraan, binnen enkele seconden de eindtorren eruit ( en dat voor een cs versterker, bijna niet te slopen). Gebruik de search engine maar eens, het topic staat wel ergens op deze server. Ik ga het dus niet in ieder geval proberen...

Comment

Working...