aanschaf geluids setje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ozzy
    • May 2003
    • 9

aanschaf geluids setje

hallo,

ik wil binnenkort speakers gaan kopen voor mijn drive-in show...maar ik heb geen idee welke.. het makelijkste lijkt mij full-range speakers met eventueel een subjemet crosover erbij en natuurlijk een versterker. Het gaat om feesten van maximaal 200 a 250 man. Let er wel even op dat er mr een paar honderd euro uit te geven is dus dat jullie niet met van die hele dure sets (€1000 of meer) komen!!!

alvast bedankt,

Ozzy

STATIC DRIVE-IN!!!!

• MatthiasB
    • May 2003
    • 674

ik denk dat je voor die prijs meer naar de jb systems enzo.. dingen moet gaan kijken

t'leven is duur verdomme
    NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• Davy Gabriels
      • Aug 2002
      • 819

Voor een budget van een paar honderd euro past alleen de goedkope reeks van JB,of DAP,...en dan nog maar krapjes indien je fullrange wil,subje eronder en versterker

Comment

• DJ.T
        • Nov 2002
        • 1502

Ga dan voor 2e hands, voor zo weinig geld moet je niet verwachten dat je ook een setje hebt waarmee je 200-250 man kan bespelen.
        Ga je echt voor heel goedkoop, zit je toch al snel tegen de 1000 euro en kan je max. 100man aan als je het nieuw koopt.
        Ga je voor 2e hands dan is het even zoeken, maar vind je toch wel vaak een leuk setje maar zit je ook wel aan de 1000 euro of meer, maar kan je wel 150-200 man aan.
        Als ik jou was zou ik nu alles huren, dat reken je natuurlijk door aan je klant.
        Van het geld dat je dan met draaien spaart koop je een mooi setje van een degelijk merk wat dus ook een tijdje mee kan.
        Doe iig niet wat ik deed, 2 boxjes kopen omdat ze zo goedkoop zijn en er elke keer na een feest mee terug naar de dealer omdat er weer wat kapot is.
        Dit is gewoon zonde van je geld en nog meer van je tijd.

DJ.T Was Here
        We're ready to party, are you?

Comment

• Rob
          • Dec 2000
          • 470

voor een paar honderd euro kun je idd niet veel krijgen hooguit 2 speakers van dap, jb systems met versterkertje maar daar kun je dan ook maar een paar man mee bespelen en je hebt geluid van niks. Als ik jouw was zou ik nog mooi even door sparen todat je wat fatsoenlijk kunt halen.

Rob v.d. Molen
          N.R.G Dj-Team
          " Heb je een job....huur dan Rob de lichtbob "
          Rob v.d. Molen

Comment

• ozzy
            • May 2003
            • 9

ha, thnx voor jullkie reacties(heb ik wat aan) maar ik begrijp dat ik beter van fullrange af kan zien en gewoon voor losse top/mid/bass kan gaan...

ozzy

STATIC DRIVE-IN

Comment

• DJ.T
              • Nov 2002
              • 1502

Sorry Ozzy, dan heb je het niet goed begrepen.
              Sowieso zou ik voor losse top/mid/subs gaan met een versterkerrackje.
              Het is misschien even sparen maar dan heb je (vaak) ook wat.
              De eigenlijke tip was: eerst huren en ondertussen sparen.
              Met het budget wat je nu hebt kom je bij het goedkoopste van het goedkoopste uit. En in dit geval geldt eigenlijk wel overdreven vaak: goedkoop is duurkoop. Je hebt die dingen aangeschaft en na een half jaar vallen ze uit elkaar en wil je nieuwe boxen, niemand geeft meer wat voor je oude dus is het eigenlijk een nutteloze investering geweest.

DJ.T Was Here
              We're ready to party, are you?

Comment

Working...