zijn wel mooi voor in de kamer maar daar houd het ook egt bij op
DAP boxen mc 215
Collapse
X
-
The world is Black the world is White life united.
Drive-inn Discotheek Black&White
Voor al uw feesten en partijen!! -
"boeiend, denk dat iedereen die zon set in zijn kamer heeft staan de boel weleens open gooit, heb hier zelf ook 2x 15inch B&C laag staan, dreunt inderdaad behoorlijk door maar ach, is een keer met de buren praten lijkt me de oplossing..."
Daar maak jij je (speakerfreak) als 16 jarige misschien niet druk om. Tuurlijk kan je met je buren praten, had bij mij helaas geen effect en dan moet je toch echt zachter als je je spullen niet kwijt wil. Politie komt maar 1x waarschuwen, de zakken [}]. "De volgende keer leggen we beslag op je boxen en versterker" (de rest kunnen ze geen beslag op leggen). In zijn geval zal het dus geen probleem geven, café, andere buren die lekker feesten en bos. Maar het is wel iets om zeker aan te denken. Ik ben nu bezig met een doos in een doos zodat ik toch lekker kan doen wat ik wil in mijn homestudio en mijn buren er geen last meer van hebben (brengt wel een hoop extra kosten mee).
En natuurlijk prettig speakerfreak dat de buren van jou ouders het geen probleem vinden als je het eens lekker open zet. Maar een keer een eikel die belt naar politie en je probleem word een stuk groter (ik zag dat je in dezelfde woonplaats woont dus je bent gewaarschuwd).
En nog iets on-topic: Ik heb vanochtend een DAP MC-215 setje beluisterd tegenover de Behringer Eurolive B1520 (ongeveer 270 euro) en de Behringer klonken beter dan de DAP's. Dit is een persoonlijke mening en ligt natuurlijk ook nog wel een beetje aan de versterker waar ze aanhangen. Deze hingen beide aan een Yamaha P1600.
Comment
-
krijg nou wat, Nog een zoetermeerder[^] ja me buren hebben al wel paar keer aan de deur gestaan, maargoed, dat er dus mensen zijn die de politie bellen pfff[V][xx(]Derbi Gpr Project aan de gangComment
-
Als ik zulke buren zou hebben, dan kan ik beter een abonnement op de politie nemen
Maar goed dat ik iig in een vrijstaand huis woon [][8D]Comment
-
@Speakerfreak
Tja, het is jammer maar die mensen bestaan dus. Niet eerst vragen of het zachter kan maar gelijk de smurfen bellen.
@Michael
Ik was ze niet van plan te kopen (de Behringers) maar was wat aan het rondkijken naar monitors. Toen voor de lol gevraagd of ik beide sets kon beluisteren .
@Scaleo
Die behringers klonken voor het geld best lekker. Goede laag weergave en helder in het hoog. Maar let op, bij f**db*ck zijn ze goedkoper dan bij r*ckp*l*ce dus volgens Michael.
Comment
-
citaat:Tja, het is jammer maar die mensen bestaan dus. Niet eerst vragen of het zachter kan maar gelijk de smurfen bellen.
Buurman op 30 mtr afstand staat na soms al 5 min (om 3 uur s'middags) tegen de deur te schoppen. "Ik ga jullie ruiten ingooien".
Nooit gebeurd overigens, sindsdien negeren we hem maar [8D].
Hij klaagt overigens alleen over muziekstijlen die hij niet mooi vind [V].
Mvg JohanComment
-
om even terug op t onderwerp te komen.
Ik heb zelf thuis (op mn kamer ) de kleinere variant van dap staan, de mc 15 (enkele 15 inch lijkt me duidelijk).
Natuurlijk is dit niet t beste van het beste maar voor de prijs die ik ervoor heb betaalt is t goed genoeg.
Ook is t goed genoeg om op je kamer af en toe een flink hard te gaan [)] (mn kamer is 5 bij 6m).
Ik neem aan dat de mc-215 wel een soortgelijk geluid geeft, verschil bij de mc-15 vind ik wel dat ze anders klinken als je je kop op gelijke hoogte houdt dan wanneer je staat, niet dat ik altijd over de grond kruip maar omdat je t over doffe klank had, vandaar .
Ook maakt t nogal wat uit wat voor versterker je erachter hangt, ik had er eerst een 15 jaar oude yamaha amp achter hangen, maar k hoorde na aankoop van mn peavey toch een stevige vooruitgang.
hoop dat je hier iets aan hebt\"Ebbing with the Flow\"Comment
-
ja ik heb + een stageline 1000 watt versterker en ik ben wreed content van de boxen hgaan hard genoeg, kan ze trouwens ni helemaal open draaien want dan gaat hij te hard en dan klagen men oudersComment
-
Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!Comment
Comment