Heey iedereen,
Ik zou graag eens wat meer informatie hebben over sub's.
Ik zal eerst even uitleggen wat we al allemaal hebben van materiaal zodat daar al geen twijfel meer over bestaat
- Versterker: C2 800 (JBsystems)
- Luidsprekers: 2x TSX-15 (JBsystems)
- We draaien nnu voor ongeveer 200 man en hebben af en toe eens iets buiten te doen ook. Maar spits jullie niet teveel toe op dit aantal, want we zijn een groeiende drive-in, en hebben mss later wel meer te doen.
We zouden dus graag subjes kopen, maar weten niet of we dit kunnen combineren met het materiaal dat we nu hebben. Ik las iets over een crossover die nodig was bij een sub...Wat is het juist, en zou het in ons geval ook nodig zijn, en welke zouden jullie dan aanraden?
We hadden ons oog al laten vallen op volgende sub, is dit een goed idee?
Ik weet dat het veel is wat we vragen, maar graag wat reacties,
als ik iets vergeten te vermelden ben zeg het dan maar...
Alvast bedankt!
Ik zou graag eens wat meer informatie hebben over sub's.
Ik zal eerst even uitleggen wat we al allemaal hebben van materiaal zodat daar al geen twijfel meer over bestaat
- Versterker: C2 800 (JBsystems)
- Luidsprekers: 2x TSX-15 (JBsystems)
- We draaien nnu voor ongeveer 200 man en hebben af en toe eens iets buiten te doen ook. Maar spits jullie niet teveel toe op dit aantal, want we zijn een groeiende drive-in, en hebben mss later wel meer te doen.
We zouden dus graag subjes kopen, maar weten niet of we dit kunnen combineren met het materiaal dat we nu hebben. Ik las iets over een crossover die nodig was bij een sub...Wat is het juist, en zou het in ons geval ook nodig zijn, en welke zouden jullie dan aanraden?
We hadden ons oog al laten vallen op volgende sub, is dit een goed idee?
Ik weet dat het veel is wat we vragen, maar graag wat reacties,
als ik iets vergeten te vermelden ben zeg het dan maar...
Alvast bedankt!
Comment