Hoeveel technici (m/v) werken in dit vak?
Collapse
X
-
Oplossing?:
er zijn twee "Powersounds"?
En waarschijnlijk nog wel zo'n 500 meer in heel Europa!
een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
Eigenlijk is het nu te druk om daar eens een halve of hele dag goed voor te gaan zitten.
En met nog meer hele en halve schattingen, komen we ook niet veel verder dan: we zijn met velen!
Patience - maar blijf bijdragen.
Er zijn nog hele stukken Nederland die in deze sector kennelijk niet of maar amper bestaan...
- Noord-Holland boven het Noordzeekanaal?
- Gelderland?
- Zeeland? en
- West-Brabant (ten westen van de Eindhovense regio?)
enzovoort
En als de Vlamingen ook zoiets kunnen dan wil ik me daar ook nog wel op storten,
maar niet binnen 2 weken, dat weet ik nu al.
(Die stapel uitgeprinte vellen van dit topic, ligt me een paar keer per week gluiperig aan te kijken op de hoek van mijn werkblad).een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
Was de Enschedese ploeg al genoemd?
Dit is dus een club met mensen van zeer uiteenlopend niveau en zeker niet full-time (precieze bezetting weet ik niet), maar het zijn er wel veel (tel er 127 in het smoelenboek op de site).
Groetjes,
SjoerdComment
-
En die stapel is inmiddels bedolven onder een stapel andere en urgentere papieren... shit.
Maar het is zeker NIET zo van: 'uit het oog uit het hart'!
Al vrees ik wel dat maart ook al voorbij is als ik weer op de bodem van de papierstapel terug ben.
Vrijwilligers?
of kunnen jullie ook nog wel FF wachten?een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
Had dit hele topic nog niet eens ontdekt, tot ik het toevallig via de zoekmachine vond en mijn naam zag. Vandaar de kick.
Originally posted by JohnHaTCA = 5 man
Theaterhotel = 3 man vast, rest oproepkrachten
HOF 88 = geen (wordt door TCA verzorgd)
Dimotech verzorgt alleen elektrotechniek, geen theatertechniek.
Horeca heeft bij mijn weten geen vaste mensen in dienst.
Originally posted by deurklinkHad al antwoord van jou verwacht John. Euhm volgens mij heeft stam/shamrock/belg Mark in dienst? (misschien kan hij daar zelf meer over vertellen?) En dacht dat de Vergane Glorie nu een huis dj heeft!
Het blijft horeca dus er is niks, maar dan ook niks standaard op locatie aanwezig. En het was elke keer weer behelpen met het materiaal wat je hebt, maar daar is sinds ik zelf ook actief aan het inkopen ben geslagen verandering in gekomen.
Vergane Glorie kan je schrappen, is het Waagplein 1 geworden. Hebben 2 huis-dj's, Rutger & Sander. Vergane Glorie heb ik ook nog gedraaid (in de drukke begin periode).
Originally posted by jurjen_barelJup, daar werkt Mark (DJ_Mark hier?). En bij de Shamrock werkt min. al 1 dame, want daar heeft Mark nu een oogje op (tevergeefs).Hij raakt er tegen mij niet over uitgepraat.
Werken wel meer dames daar, blijft bij kijken. Kijken mag immers.Comment
-
Het is wel een oude topic, maar dan wil ik ook even mijn visie op (zuid)limbrugse aantallen geven:
- Stock = 3 vast en 10 freelance
- Reflexion = 3 vast en 5 freelance
- Sonic Support = 3 vast en enkele freelance
- Sound & Light Factory = 2 vast en 15 freelance
- BOS Audio & Light = 3 vast en 1 freelance (100%)
- RL Audio = 2 vast
- Energy Sound & Vision = 1 vast en 5 freelance
- Sonotech de Weerdt = 1 vast en 1 freelance
- en er zullen nog een tig-tal kleine hobbybedrijven zijn
waarvan ik geen hoogte heb...
Dit zijn wel allemaal schattingen.... dus pin me er niet op vast!
Mzzl, DennisComment
-
Originally posted by rinus bakkerMijn overtuiging was ook dat we met veel meer zijn
dan die armzalig slecht bij elkaar gesprokkelde 5000 man van dat OSAT onderzoek.
Ik wil dan ook wel een poging wagen...
Wageningen Junushoff - 3
Arnhem Posttheater - 3 (?)
Deventer Bouwkunde - 2 (?)Comment
-
Crisis hé,
ligt dit al een jaar stil?
Het klopt wel dat de stapel paier op die plek inmiddels bijna 20 cm dik is,
maar ik had het idee dat ik een maand of 3a4 met dit onderwerp achterliep.
Wow, nu ook maar hopen dat er niet teveel dingen tussen zitten die geld hadden kunnen opbrengen.....
Tijd om weer een keer 'den papierberg' door te worstelen en kijken wat er inmiddels als aanmaakmateriaal de open haard inkan.
(Geeft zo'n lekker 'politiek-maffioos' gevoel:
alle leesbare bewijzen verbranden!)
Enne
2 Lena,
ook jij bedankt voor de bijdrage.
Ik zal nu toch echt weer eens aan de bak moeten.
Bij de kick-off van de CEN werkgroep in Brussel wist Louis Janssen 'plotseling' te melden dat er volgens de VSCD (Vereniging van Schouwburg en Concertzaal Directeuren) in onze sector 10.000 man zouden werken.
Van hen had ik dat nooit vernomen, maar hij beweerde volmondig dat ie het getal vanuit die hoek had vernomen.
Ofwel hoe de kabouters, de clowns en elfjes links en rechts weer wat aan duimen gaan zuigen nadat ze eerst aan de oude magier voor zo'n onderzoek geld hebben gegeven.
Zonde van het verspilde geld, maar er is wel weer eens mee aangetoond dat theaterdirecteuren en zelfbenoemde deskundo-bobo's uit die hoek, heel erg de neiging hebben om in (hun eigen) sprookjes geloven....
.... tot het ze even niet zo goed uitkomt.een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
Maar waarbij ik nog wel FF kwijt wil dat er in die tussentijd (een jaar!) ook weinig moeite is gedaan door andere forummers om deze gegevens een beetje aan te vullen of te verbeteren....
en let op mijn woorden als ik ze dan eenmaal heb verwerkt, dan komt er een hele berg mensen die allemaal (hun lokale) aanvullingen en verbeteringen hebben.
Maar dat is de vloek die rust op dit soort initiatieven .....
(mijn eigen schuld is dus een dikke bult)een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
Originally posted by rinus bakker......
Er zijn nog hele stukken Nederland die in deze sector kennelijk niet of maar amper bestaan...
.....
- West-Brabant (ten westen van de Eindhovense regio?)
enzovoort
Ook even gezocht met de goudengids in Regio Breda
audiovisuele studio's en producties 28st
geluidsopnamestudio's 22st
Geluidsinstallaties 66st
geluidstechniek 6st
drive-in shows 65st
theaterverlichting 6 st
video faciliteiten en producties 39st
theater 16 st
in totaal dus 248 bedrijven(jes) (+ dubbeltellingen (inschrijving op meerdere catogoriën) En zelfs nu heb ik het idee dat dit nog niet alles is, aangezien ik op een aantal kleinere bedrijfjes niet heb zien staan (en ook 1 hele grote miste ik op de lijst).
Dus de brache bestaat hier degelijk wel :P
In de lijst zag ik wel heel veel bedrijfjes staan die meer op de hobby schaal actief zijn dan in de pro wereld (dag in dag uit).als blikken konden doden stopten ze er geen groenten inComment
Comment