Telaat op klus

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • soundcheckfrits
    • Jan 2005
    • 455

Telaat op klus

stel: je komt telaat op klus (groot stedenfestival bijv)--> je bent zelf hellig omdat je telaat bent--> organisatie is hellig dat je telaat bent --> watdoe je dan?? ga je weg of ga je gewoon met je stomme kop opbouwen, of ga je dan bij je concurent kijken hoe en wat hij allemaal voormekaar vlanst.
    is 1 van jullie dit al een keer overkomen of hebben jullie er ervarig mee???
    de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''
  • Banned
    Banned
    • Dec 2003
    • 951

als een ander de klus heeft overgenomen ben je wel heel erg laat !!

Comment

• MC Party
      • Sep 2003
      • 481

Note:
      voor de mensen die niet in Achterhoek/Twente/Salland wonen.
      Hellig = boos

Wanneer de opdrachtgever het niet meer ziet zitten heb je geen keus denk ik. Neem aan dat de opdrachtgever het gewoon doorlaat gaan (dan maar iets later starten). Want jij bent die dag niet het enige wat hem geld kost neem ik aan? Dus er zal zeker wat in het laadje moeten komen. Dan maar iets later beginnen met het feest lijkt me.

Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• BAJ productions
        • Jul 2003
        • 587

wij zijn maar een drive inn maar hebben dit wel eens gehad met een andere drive inn.

deze zouden optreden worden we gebeld door organisatie dat die der nog nie was en als wij in 30 minuten alles klaar konden hebben en het over konden nemen.

das wel stresse maar kan wel.

toen wij klaar waren met opbouwen kwam die andere. ja sorry ben beetje laat. en wou ons weg hebben. maar toen hoefte die nooit meer te komen. sins dien staan wij er altijd.

groetjes,
        Bas

Comment

• soundcheckfrits
          • Jan 2005
          • 455

dur zit verder nix achter ik ben gewoon benieuwt als het wel eens voorkomt
          de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• B-there
            • Oct 2002
            • 272

citaat:Note:
            voor de mensen die niet in Achterhoek/Twente/Salland wonen.
            Hellig = boos
            Thanx voor de uitleg

Tja.. je moet gewoon nooit te laat komen op een klus.
            Oke onvoorziene omstandigheden zijn er altijd.. Maar als je bv files verwacht vertrek je toch wat eerder.

<center>-------------------</center>

Comment

• dokter dB
              • Nov 2003
              • 1535

je doet je naam eer aan
              knoppen en waarden :)

Comment

• pluzz
                • Aug 2004
                • 72

als je een nette drive-inn bent en je weet dat je te laat komt dan lijkt het mij dat je probeert om ZELF een concurent te benaderen en die het dan over te nemen (meestal valt er wel een redelijke prijs te regelen).

als je dit doet dan heeft je klant geen kopzorgen en je hebt geen naamverlies, lijkt mij dan iig.
                je hebt 2 soorten vrouwen degene die hun neus voor je ophalen, en degene die niet eens de moeite doen om hun neus voor je op te halen

Comment

• ronny
                  • Dec 2002
                  • 2139

of je doet wat van de prijs, of je zet wat meer licht ter compensatie... maar wanneer het zover is denk ik wel dat je overdreven laat daar zijt aangekomen. Verder is het ook een slim idee om het jezelf niet te moeilijk te maken en gewoon de dag van de klus, ook alleen maar met die klus bezig te zijn en niet met 100 andere dingen. Heb je 2 klussen op een dag, goede planning maken. Niet proberen je enigste vervoermiddel in 2 te splitsen, lukt echt niet hoor[)] huur dan bij, ja dit kost geld, maar je komt beter over en de klant zal ook tevreden zijn.

Zijn ook al paar keren te laat geweest wegens onverwachte opstoppingen op de weg(ongevallen), andere klussen die enorm lang uitlopen door werkvolk dat niet komt opdagen[V]. tja dan is het dus wel doorgaan totdat alles staat, ookal heb je geen zin meer. Verder altijd tevreden klanten gehad achteraf[^]

mvg
                  ronny
                  niet zagen, gewoon doen!

Comment

• AJB
                    • Jul 2003
                    • 2289

Ben in mijn hele leven NOOIT te laat geweest op klus.. Maar als er mensen zijn die blijkbaar moeite hebben met het indelen van tijd; BEL tenminste met de opdrachtgever als je later komt...

Na het te laat komen, vind ik het meest storend wanneer iemand quasie onschuldig binnenloopt, met de opmerking zich verslapen te hebben... Dat soort mensen trap ik snel uit een crew...

it's all about communication...
                    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                    ------------------------------------------------
                    Arvid Buit
                    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• B-there
                      • Oct 2002
                      • 272

citaat:it's all about communication...
                      He Arvid,
                      Ja das waar.
                      5 mei was daar bij jullie een goed voorbeeld van, he.
                      Defilé's.. ze zouden verboden moeten worden tijdens festivals

Maar gelukkig verliep de opbouw erg snel. En was er geen defilé meer bij vertrek[8D]

P.s.
                      Wel een erg strakke show (in zo'n korte tijd[^])

Gr

Bart

Comment

• Zinzi
                        • Jul 2003
                        • 87

Ik heb er gelukkig ook nog geen ervaringen mee. Afgelopen donderdag begaf het busje het 4 uur voordat ik moest draaien. Dan is het zaak snel iets te huren en de klant zo snel mopgelijk in te lichten. Uiteindelijk kwam alles donderdag goed. En klant was blij dat ik ze optijd had ingelicht.

Comment

• AJB
                          • Jul 2003
                          • 2289

Oh my *** Bart.... Je hebt het toch niet over Wageningen ??? hahah met Scrum...

What a drama... We waren dus ruim op tijd...(ik persoonlijk 3 uur te vroeg)... Maar parkeren, en naar het podium komen; no way...

Maar anyway; 's avonds in Koudum waren we weer gewoon right on time

Was jij van het PA-bedrijf aldaar ?

grtz Arvid
                          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                          ------------------------------------------------
                          Arvid Buit
                          Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• B-there
                            • Oct 2002
                            • 272

To AJB,

Ja, dat was Wageningen bevrijdingsfestival.[8D]
                            Ik was inderdaad van het PA-bedrijf daar. (Purple/Av)

Ik moet zeggen dat er dit jaar erg leuke bandjes op de Herenstraat speelden. Dat is wel eens anders geweest. Van die [|)][|)][|)]bandjes
                            bijvoorbeeld

Grz

Bart

Comment

• moderator
                              Moderator
                              • Apr 2001
                              • 5950

Jow, ga eens ff lekker chatten![}][)][:I]

BOT, oftewel: Back on topic Heeren!
                              Moderator J&H Licht en Geluid Forums