Je hebt wel rechten, alleen kost het wat geld om die tot hun recht te laten komen. Zeg nu zelf, als iedereen een rechtzaak zou kunnen aanspannen om een balletje van 20 euro is het hek ook van de dam. De politie is vaak de gebeten hond, maar door het beleid of persooneelstekorten komen ze aan dit soort kleine dingetjes niet meer toe. Dan roept iedereen weer "dan moeten ze iets anders doen dan papieren schrijven!", zit wat in maar let bij de volgende verkiezingen dan ook even op welk hokje je aankruist, want die mannen zitten echt niet te typen omdat ze dat zo tof vinden.
Nogmaals: ik vind het een domme actie dat je bij zo'n figuur een smak geld neerlegt zonder goederen gezien te hebben, ga ze dan tenminste afhalen ofzo. Vervolgens pleur je dit overal op Internet neer om ons te "waarschuwen", een aardig gebaar maar ik denk dat mensen hier beter gewoon een keer intrappen en vervolgens beter op hun centen letten dan zomaar geld over te maken naar een of ander vaag figuur in kweet-nie-waar.
Beetje nutteloos topic verder, de aanklacht had wel in het "gestolen goederen" topic gemogen ofzo.
Nogmaals: ik vind het een domme actie dat je bij zo'n figuur een smak geld neerlegt zonder goederen gezien te hebben, ga ze dan tenminste afhalen ofzo. Vervolgens pleur je dit overal op Internet neer om ons te "waarschuwen", een aardig gebaar maar ik denk dat mensen hier beter gewoon een keer intrappen en vervolgens beter op hun centen letten dan zomaar geld over te maken naar een of ander vaag figuur in kweet-nie-waar.
Beetje nutteloos topic verder, de aanklacht had wel in het "gestolen goederen" topic gemogen ofzo.
Comment