Oplichter aktief in Emmen!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Je hebt wel rechten, alleen kost het wat geld om die tot hun recht te laten komen. Zeg nu zelf, als iedereen een rechtzaak zou kunnen aanspannen om een balletje van 20 euro is het hek ook van de dam. De politie is vaak de gebeten hond, maar door het beleid of persooneelstekorten komen ze aan dit soort kleine dingetjes niet meer toe. Dan roept iedereen weer "dan moeten ze iets anders doen dan papieren schrijven!", zit wat in maar let bij de volgende verkiezingen dan ook even op welk hokje je aankruist, want die mannen zitten echt niet te typen omdat ze dat zo tof vinden.

Nogmaals: ik vind het een domme actie dat je bij zo'n figuur een smak geld neerlegt zonder goederen gezien te hebben, ga ze dan tenminste afhalen ofzo. Vervolgens pleur je dit overal op Internet neer om ons te "waarschuwen", een aardig gebaar maar ik denk dat mensen hier beter gewoon een keer intrappen en vervolgens beter op hun centen letten dan zomaar geld over te maken naar een of ander vaag figuur in kweet-nie-waar.

Beetje nutteloos topic verder, de aanklacht had wel in het "gestolen goederen" topic gemogen ofzo.

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

En als je in zijn gastenboek kijkt ben je niet de enige. Probeer eens met de andere gedupeerde actie te ondernemen. Ga met z'n allen de betaalde spullen even bij hem halen.

Sorry hoor maar als ik iets bij Marktplaats zie ga ik toch even kijken bij de verkopende partij hoe de status van de apparatuur is. Zeker als het om een aanzienlijk bedrag gaat. Is het zuivere koffie doen ze niet moeilijk hierover. Is het allemaal ok kun je cash aftikken en de spullen gelijk meenemen.

Comment

• Max
        • Feb 2003
        • 680

Vandaag enige speurwerk verricht:

- Artiestenburo heeft zich uitgeschreven uit het Handelsregister.

Tevens enkele mails van mede geduppeerden gehad, dus hopelijk dat we samen wat kunnen doen.
        Maar ik denk dat ik naar mijn geld wel kan fluiten...

Comment

• deurklink

Als je die demo hebt gehoord dan kan weet je meteen dat het een oplichter is! Wat slecht! En Mark zal maar oppassen voor je apparatuur volgens z'n agenda komt hij naar almelo

Comment

• reflection
            • Mar 2002
            • 413

voor een verhuur licht het sowieso anders..verkoop moet je echt wel weten met wie je te maken hebt helamaal bij grote partijen
            Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• Mark-LED
              • May 2004
              • 822

citaat:Geplaatst door deurklink

En Mark zal maar oppassen voor je apparatuur volgens z'n agenda komt hij naar almelo
              "24 September 2005: Piratenfestijn Almelo"

I´ll be waiting

Hell wat een demo [B)]

Comment

• Ibvee
                • Nov 2002
                • 714

Onderaan de website staat:
                citaateze website is eigendom van Paul. De maker en bedenker van deze website is Paul Horsthuis.
                Check die bio, sinds caesar is hij de eerste die weer in 3e persoon enkelvoud spreekt![xx(][edit: over zichzelf dan he]
                De groeten => Micha

Comment

• vasco
                  • Oct 2003
                  • 2567

Hij zit ook in de telecom:

Aangeboden: Ook goedkoper bellen?
                  Wie wil er goedkoper bellen in Nederland en Buitenland. Nu kan dat met Eufhony zakelijk en particulier. We zijn goedkoper dan Tele 2. Zo hebben we ook mobiele abbonomenten in samenwerking met Orange. Sim only hebben we ook.

Abbonomenten zijn er in 1 jarig en 2 jarig met gratig mobiel (diverse). Binnenkort hebben we ook adsl die we dus ook goedkoop aan kunnen bieden bij Eufhony. Bellen met Eufhony is goedkoper voor zakelijk en particulier.

Bel vrijblijvend voor een afspraak en info naar 06-41631007 of mail naar info@paulhorsthuis.nl Bellen met Eufhony is goedkoper.

Tip: Gratis Nokia 6610i

Prijs: N.v.t
                  Geplaatst op: 22/Okt/04 15:01
                  Geldig tot: 17/Dec/04 15:01
                  Bekeken: 10 keer
                  Geplaatst door: Paul Horsthuis
                  Provincie: Drenthe
                  Land: Nederland
                  Mobiel: 0641631007

EDIT: link verwijdert want deze werkt niet (meer)

Comment

• DJ.T
                    • Nov 2002
                    • 1502

Ik krijg ''pagina niet gevonden''
                    Wat dan wel mooi is: www.zoekhulp.nl , daar zie ik een advertentie van staan als ik op de link klik.
                    Maw: Paul Horsthuis: Zoek hulp.
                    We're ready to party, are you?

Comment

• sparky
                      • Apr 2002
                      • 2104

Hehehe, ja die demo is wel het mooist, check ook vooral even die fotoos, wat een figuren.... Ik zeg: Max, eigen stomme schuld, hoop dat je ervan leert. Dit is net zoiets als de pitbull van je met goud behangen trainingspak-dragende buurman aaien, verbaasd zijn dattie bijt en vervolgens iedereen gaan vertellen dat pitbulls best link kunnen zijn...
                      Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• sis
                        • Jul 2003
                        • 3305

citaat:Geplaatst door sparky

Hehehe, ja die demo is wel het mooist, check ook vooral even die fotoos, wat een figuren.... Ik zeg: Max, eigen stomme schuld, hoop dat je ervan leert. Dit is net zoiets als de pitbull van je met goud behangen trainingspak-dragende buurman aaien, verbaasd zijn dattie bijt en vervolgens iedereen gaan vertellen dat pitbulls best link kunnen zijn...
                        Hij heeft wel een zeer mooie stem vind ik, en vooral zeer juist in de toon gezongen [V][xx(]
                        sis
                        Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• moderator
                          Moderator
                          • Apr 2001
                          • 5950

goed een oplichter dus.....
                          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• admin
                            Administrator
                            • Aug 2000
                            • 1009

Anoniem ingestuurd:

Boodschap:
                            voor max en andere gedupeerde mensen ik heb meer info hierbij het adres waar paulhorsthuis woond leemkoelen 62 in de wijk angeslo te emmen tel 0591-625781 hoogst waarschijnlyk neemt ina horsthuis de telefoon op paul is echter wel thuis inverband met weekend verlof

Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.

Comment

Working...