Wij (als band/zanggroep) hebben een geluidssysteem (PA, 2x monitors, 4x boxen plus opbouw, kabels, micro's enz) plus podium attributen die we bij een concert moeten opstellen. We hebben nu ook een aanhanger om dit alles te vervoeren, maar willen alles vast kunnen zetten in de aanhanger. Met wie kan ik spreken om die aanhanger van binnen goed aan te passen voor zo'n vervoer?
Vervoer van geluidsapparatuur
Collapse
X
-
Labels: None
-
nouw ten 1e welkom op het forum.
ten 2e heb je alles verpakt in flightcase?? zoja pak alles zo stevig in en gebruik wiggen (die dingen die je onder je deur stopt) om je materiaal klem te zetten. evt nog een paar sjorbanden eromheen en dan is alles zo vast als ik weet niet hoe.de groeten SCF
Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator '' -
om te beginne is inderdaad het wel zo handig als alles in case's zit. als dat zo is moet je gewoon proberen om het zo in te pakken dat het niet schuiven. Dus voorin beginnen met pakken en alles er zo strak mogelijk tegenaan zetten. Vooral dingen tippen zodat ze niet kunnen gaan rijden. en losse dingen vast zetten.
Daarnaas moet je goed rekening houden met gewicht. in de basis wil je het zo goed mogelijk verdeeld hebben met het zwaarste boven de wielen zodat de aanhanger stabiel op de weg blijft liggen.Voor jou een vraag...... voor mij ook!Comment
-
Twee van die mooie metalen strips aan de binnenkant met een paar spanbanden erbij. Of liever nog 4, een rij laag en een rij hoog. Volgens mij heet dat spul loadlock, maar ik weet het niet zeker.Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).Comment
-
citaat:Geplaatst door soundcheckfrits
nouw ten 1e welkom op het forum.
ten 2e heb je alles verpakt in flightcase?? zoja pak alles zo stevig in en gebruik wiggen (die dingen die je onder je deur stopt) om je materiaal klem te zetten. evt nog een paar sjorbanden eromheen en dan is alles zo vast als ik weet niet hoe.Listen Up!
acappella zang met een boodschapComment
-
Hoi Scott,
Ik heb al mijn flightcases voorzien van twee normale zwenkwielen en twee zwenkwielen met rem. Als ik al mijn kisten in de auto zet (dat kan mss net iets anders zijn dan in een aanhanger) en ik blokkeer de remmen, dan gaat het nergens naar toe. Mijn ervaring is dat een getipte kist alleen in een grote ruimte wel gaat zwerven en een kist op geblokkeerde wielen op zijn plaats blijft staan. Enige uitzonderingen hierop: mixer-cases en andere top-zware cases. Daarnaast is vastzetten met ratels, spanbanden, strapjes of LoadLok-systeem natuurlijk altijd veiliger (in verband met kantelen of te water raken en bij aanrijdingen van auto/aanhanger).
Groeten, @lexHet is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...Comment
Comment