Als je klant bij een deurwaarder nog niet wil betalen ( mss KAN hij niet betalen )
Meestal is de deurwaarder gerechtigd om spullen mee te nemen naar de schade die jij hebt !
Dat heeft hij NIET gedaan !
Mss had die klant van jou wel een goede reden om juist NIET te betalen !
Ken een firma die feesten organiseerd en een klant van hun was NIET TEVREDEN over het feest wat door hun werd georganiseerd ! dat was de reden dat klant niet betaalde !
Voor de rechter had hij dit verklaard met bewijzen dat in het contract stond dat de organisatie een spectaculair en een feest met veel entertainment en aktie met een goede dj en artiesten werd verkocht maar het echte feest precies het tegenovergestelde was ( klant had bewijs op video en getuigenverklaringen van feestgangers )
Rechter gaf klant gelijk dus bedrijf kon naar zijn centen fluiten en een hoge rekening van de rechtbank !
Reden hiervoor was dat organisatie mooie plannen hed op papier maar in praktijk deze NIET nakwam ( nalatigheid of zoeits )
Plus vindt ik dat de kosten bij rechter en deurwaarder vaak hoger zijn dan het te ontvangen bedrag !
Ik ben gewoon voorstander van bij grotere klussen 50% vooraf te betalen en de andere helft tijdens het feest voor een bepaald tijdstip ( niet erna want dan zijn de mensen meestal gevlogen ) betalen ze niet optijd gewoon stekker eruit !
Dat recht heb jij als contactant !
Wedden dat er binnen een paar miniuten geld op tafel ligt !
Dat is in mijn ogen de beste methode om te werken !
Dit moet je natuurlijk wel in je voorwaarden zetten !
KLant weet de afspraak en JIJ staat in je recht om je opdracht te weigeren !
Meestal is de deurwaarder gerechtigd om spullen mee te nemen naar de schade die jij hebt !
Dat heeft hij NIET gedaan !
Mss had die klant van jou wel een goede reden om juist NIET te betalen !
Ken een firma die feesten organiseerd en een klant van hun was NIET TEVREDEN over het feest wat door hun werd georganiseerd ! dat was de reden dat klant niet betaalde !
Voor de rechter had hij dit verklaard met bewijzen dat in het contract stond dat de organisatie een spectaculair en een feest met veel entertainment en aktie met een goede dj en artiesten werd verkocht maar het echte feest precies het tegenovergestelde was ( klant had bewijs op video en getuigenverklaringen van feestgangers )
Rechter gaf klant gelijk dus bedrijf kon naar zijn centen fluiten en een hoge rekening van de rechtbank !
Reden hiervoor was dat organisatie mooie plannen hed op papier maar in praktijk deze NIET nakwam ( nalatigheid of zoeits )
Plus vindt ik dat de kosten bij rechter en deurwaarder vaak hoger zijn dan het te ontvangen bedrag !
Ik ben gewoon voorstander van bij grotere klussen 50% vooraf te betalen en de andere helft tijdens het feest voor een bepaald tijdstip ( niet erna want dan zijn de mensen meestal gevlogen ) betalen ze niet optijd gewoon stekker eruit !
Dat recht heb jij als contactant !
Wedden dat er binnen een paar miniuten geld op tafel ligt !
Dat is in mijn ogen de beste methode om te werken !
Dit moet je natuurlijk wel in je voorwaarden zetten !
KLant weet de afspraak en JIJ staat in je recht om je opdracht te weigeren !
Comment