Evenementen organisatie school

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ahmed Al Dayri
    • Oct 2005
    • 354

Evenementen organisatie school

Hallo,

Ik ben nu bezig met de opleiding AV-Technicus op het Grafisch Lyceum Amsterdam (mbo, niveau4).

Ik vind het een erg leuk opleiding, maar het gaat vooral om de techniek, en dat is niet wat ik later wil gaan doen. Ik wil me meer gaan richten op de organisatie achter evenementen.

Nou heb ik gehoord dat er een opleiding bij Inholland is, Media en Entertaiment management (hbo). Is dit een goeie keuze om te doen na mijn opleiding? Zijn er nog andere opleidingen waarbij je leert evenementen te regelen?

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben, bij onduidelijkheden kun je altijd vragen
  • PeTAR
    • Jul 2005
    • 151

Ik ken aardig wat mensen die die opleiding in Leeuwarden doen. Dit is een mengelmoes van erg veel elementen uit de media wereld en zal hoogstwaarschijnlijk goed aansluiten op jou wensen.

Comment

• dds
      • Oct 2005
      • 11

er zijn scholen die opleidingen eventmanager geve, k kan alleen niet zo snel op de naam komen.

Comment

• berolios
        • Sep 2005
        • 1538

HBO Vrijetijdskunde in Tilburg, volgens mij zijn er hier meer van een Nederland (waar weet ik echter niet). Ik denk dat dat behoorlijk dicht in de buurt komt bij wat jij wilt en ook nog goede kwaliteit onderwijs!

Succes ermee..
        Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• twtia
          • Jun 2002
          • 77

hoi,

Ik volg de opleiding media en entertainmentmanagement. Als je al ervaring hebt in de branche is de opleiding een eitje. Sterker nog bij mij verdwijnt mijn motivatie volleding omdat het allemaal zo makkelijk gaat. Ik volg de opleiding voor het papiertje. Aangezien er over een paar jaar 100 den studenten de media en entertainment markt overspoelen is het heel belangrijk om tijdens je opleiding heel hard te netwerken. Een groot voordeel is dat ik heel veel kan freelancen naast mijn opleiding.

groet

Gijs
          sound, sorbets and surfing. The 3 most inportant things in life

Comment

• Lena
            • Feb 2006
            • 32

Hoi Ahmed,

Ik zit in de afstudeerfase van de opleiding Media & Entertainment Management van INHOLLAND Haarlem. Ik hoorde bij de eerste studenten die deze opleiding volgden. De opleiding heeft veel startproblemen ondervonden en ook de INHOLLAND-fusie heeft voor problemen gezorgd. Gevolg is nu dat INHOLLAND geloof ik bekend staat als één van de slechtste onderwijsinstellingen.

De opleiding is gevarieerd en is eigenlijk wat je er zelf van maakt. De één leert heel veel gedurende deze opleiding, de ander weinig. Tip: probeer zoveel mogelijk uit je projecten, leerbedrijf en stages te halen. Ik heb me niet gericht op evenementen, maar wel aardig wat geleerd over de organisatie ervan.

Ik zal het je niet aanraden of afraden.

Comment

Working...