Beste collega's,
Voor degenen die binnenkort in het centrum van Amsterdam moeten zijn, hier volgt een mailtje van een klasgenoot van me...
Voor de zoveelste keer is de overheid weer lekker krom bezig.
Ten eerste heb ik altijd geleerd dat het pas een wapen is als het mes groter is dan je handpalm.
Ten tweede: die multitools hebben wij op het werk nodig! Dus geen enkele technicus kan dus nog naar de Theaterschool, de Nestheater of een ander theater in de buurt, omdat we niet gereedschap mee mogen nemen.
Te belachelijk voor woorden.
Maar, jullie zijn iig nu gewaarschuwd!!
Voor degenen die binnenkort in het centrum van Amsterdam moeten zijn, hier volgt een mailtje van een klasgenoot van me...
Hallo Lieve Mensen,
We zijn gisteren in een preventieve controle gelopen!
Wij werden hier afhandig gemaakt van onze multitool.
Dit wordt gezien als een catorogie 4 wapen en moet direct worden ingeleverd!
Als slagroom op het toetje krijg je een proces verbaal!
Dus: Je bent je multitool kwijt en je kunt rekenen op een boete van 100 tot 150 Euro.
Deze wetgeving is geldig in het gebied vanaf centraal station tot voorbij het waterlooplein (binnenstad ofwel uitgaansgebied). Het is me nu niet duidelijk of er tijden aan verbonden zijn.
Dus laat ze thuis totdat we een oplossing hebben
Wij krijgen subsidie voor cultuur maar met hetzelfde geld wordt cultuur verwoest!!
We zijn gisteren in een preventieve controle gelopen!
Wij werden hier afhandig gemaakt van onze multitool.
Dit wordt gezien als een catorogie 4 wapen en moet direct worden ingeleverd!
Als slagroom op het toetje krijg je een proces verbaal!
Dus: Je bent je multitool kwijt en je kunt rekenen op een boete van 100 tot 150 Euro.
Deze wetgeving is geldig in het gebied vanaf centraal station tot voorbij het waterlooplein (binnenstad ofwel uitgaansgebied). Het is me nu niet duidelijk of er tijden aan verbonden zijn.
Dus laat ze thuis totdat we een oplossing hebben
Wij krijgen subsidie voor cultuur maar met hetzelfde geld wordt cultuur verwoest!!
Ten eerste heb ik altijd geleerd dat het pas een wapen is als het mes groter is dan je handpalm.
Ten tweede: die multitools hebben wij op het werk nodig! Dus geen enkele technicus kan dus nog naar de Theaterschool, de Nestheater of een ander theater in de buurt, omdat we niet gereedschap mee mogen nemen.
Te belachelijk voor woorden.
Maar, jullie zijn iig nu gewaarschuwd!!
Comment