Politie maakt ons werk onmogelijk

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cobi
    • Aug 2002
    • 1083

Originally posted by martijn verkerk
    vliegen = multitool thuis laten
    handbagage ben je em kwijt enn check in ook 100%
    Als je toch aan het checken bent vergeet dan je nagel vijl ook niet.

Volgens mij blijft het gevaarlijkste wapen nog altijd gewoon een zieke geest. Maar goed, zolang de politie zich met dit soort onzin en andere onzin (o.a. snelheidsflitsen) bezig houd zullen ze die geest zieke figuren nooit te pakken krijgen.
    Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• mac tecson
      • Feb 2006
      • 348

met een pen of die plastic vorkjes kun je net zoveel schade aanrichten.

Comment

• DjFlo
        • Jun 2003
        • 332

NOu mensen nu wij het toch over vliegen hebben:

Ik ging met kerst naar New York in Amerika. Je word ongeveer 5 keer gechekd op alles en gesprekjes over je bagage etc. Want er mag niks scherps in je handbagage zitten anders halen ze het er uit en hoop gedoe... Zit ik in het vliegtuig en krijg ik wat te eten want tja 8 uur vliegen krijg je een maaltijd bij... 3 keer raden wat voor bestek ik krijg? Juist ijzeren bestek dat snap je toch ook niet? Eerst door super zware checks heen en dan krijg je dat in het vliegtuig

Maargoed daar zullen ze vast wel een rede voor hebben

Gr

floris

Comment

• mac tecson
          • Feb 2006
          • 348

Dat is ook gewoon dom en naief. Echt iets voor Amerikanen; het is gewoon triest.

Comment

• @lex
            • Jul 2006
            • 1087

Originally posted by jurjen_barel
            Vorige week studiereis Parijs gehad. Klasgenoot beweerde dat ie stalen neuzen aan had, toen het poortje in Museum d'Orsey begon te piepen. Bewaker begreep het toen de jongen op de schoen tikte. Hij mocht gewoon doorlopen.
            Dan heb ik hem zeven jaar geleden nog beter meegemaakt:

Ben met Alitalia vanaf Schiphol naar Rome gevlogen. Was vergeten mijn Zwitsers zakmes (dat al zo oud was dat het meer een sleutelhanger was dan een mes) van mijn sleutelbos te halen. Liep met mijn leren (!) neuzen door het poortje en de pieper ging natuurlijk af... De bewaakster wees mij vriendelijk op mijn Blackstone consumenten bergpantoffels en gebaarde mij door te lopen...

Dit was natuurlijk wel lang voor 11-9, maar als je dan landt in Rome en je al die bewakers met Uzi's ziet staan ben je blij dat je hem in het vliegtuig toch even in je handbagage hebt gestoken...

Om nog iets verder off-topic te gaan (sorry, maar verhaal is wel leuk...):

Ook een keer voor werk naar Brunei geweest (ruim na 11-9). Had in mijn koffer een rol met filtermateriaal gestopt evenals een hobbymes om het daar op maat te snijden. Heb in het hotel de spulletjes vanuit mijn koffer in mijn rugzak gedaan (die ik daarvoor voor de handbagage had gebruikt). Vervolgens er lustig op losgesneden, maar twee dagen later wel vergeten het mes weer uit de rugzak te halen. Kwam er in Nederland achter dat het mes een keer in Brunei, twee keer in Kuala Lumpur en een keer in Nederland gewoon door de controle was gekomen. Terwijl een hobbymes toch niet echt iets is waar ik iemand in een vliegtuig mee tegen wil komen...

Ben tegenwoordig iets voorzichtiger...

groeten, @lex
            Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

Working...