Wat te doen bij ziekte???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @ndrew
    • Jun 2005
    • 220

Wat te doen bij ziekte???

stel je hebt een eenmanszaak en je hebt een klus bij een trouwerij bijvoorbeeld. en je bent op die dag ziek wat doe je dan bel je een ander bedrijf of iets dergelijks

hoe handelen jullie in zo een geval??
    Last edited by @ndrew; 04-02-06, 15:09.
    <laat het maar draaien>
  • stekelvarke
    • Dec 2004
    • 1062

Goede contacten onderhouden met collega bedrijven/drive-inn. Zodat als jij ziek bent zij kunnen inspringen en omgekeerd
    exit night into LIGHT

Comment

• DJP-BIM
      • Jan 2004
      • 289

Ik heb een 2/3 tal mensen die ik goed vertrouw, en die dus ook een leuk showtje neer kunnen zetten.

ben gelukkig nog nooit ziek geweest (even afkloppen) dus dat is dan ook weer mooi
      bimshowequipment.nl

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

dat is de reden dat ik met 3 man begonnen ben.

het is een vak van zeer strikte afspraken, moet er niet aan denken een concurent mijn klussen te laten doen. slecht voor je naam en je werk. hier staat immers hun bedrijfsnaam weer op de bar.

nee dank u
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• @ndrew
          • Jun 2005
          • 220

ja maar er zijn een hoop mensen die wel alleen werken en dan zit je wel met een probleem als je egt beroerd ben
          <laat het maar draaien>

Comment

• lifesound
            • Apr 2003
            • 1052

Originally posted by Upgrading your system

het is een vak van zeer strikte afspraken, moet er niet aan denken een concurent mijn klussen te laten doen. slecht voor je naam en je werk. hier staat immers hun bedrijfsnaam weer op de bar.

nee dank u
            dus er zit altijd 1iemand te wachten thuis voor het geval er iemand zou ziek vallen.
            Sjah, als je daar budget voor hebt. Waarom niet dan hé...

Comment

• Ahmed Al Dayri
              • Oct 2005
              • 354

Originally posted by lifesound
              dus er zit altijd 1iemand te wachten thuis voor het geval er iemand zou ziek vallen.
              Sjah, als je daar budget voor hebt. Waarom niet dan hé...
              Nee, ze zijn normaal gesproken altijd met z'n 3en, en als er 1 ziek is, kunnen de andere 2 het klusje wel klaren.

Of ze moeten alle 3 tegelijkertijd ziek worden

Comment

• Baszza91
                • Oct 2005
                • 476

Tja, als ze alle drie tegelijk ziek worden is wel heel erg. Bij mij ook in de klas 1tje was ziek en die dag gingen er 10 naar huis (wel rustig hoor ) . Zo hoor je maar weer.

Greetzz en cheerss
                I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• HR Soundproductions
                  • Oct 2005
                  • 650

Ik werk meestal alleen. Als ik ziek ben en niet naar een klus kan dan heb ik een 2-3 tal die het evt. van mij over kunnen nemen.Met deze jongens heb ik in het verleden samengewerkt en weet precies de kwaliteiten ( van de personen en de apparatuur ).

Nadeel is altijd wel dat het very last minute moet gebeuren en de kans bestaat dat er niemand beschikbaar is/zijn omdat ze zelf op pad zijn.

Dit is het grootste nadeel van alleen werken. Mede daarvoor draaien veel drive in shows met 2 of zelfs 3 man.Voordeel is als deze situatie zich voordoet hij of hun de klus, probleemloos, kan doen.

Comment

• moderator
                    Moderator
                    • Apr 2001
                    • 5950

Goede afspraken maken met een collega bedrijf lijkt mij het verstandigste advies.

Het argument: dan staat hun naam op de bar....er zijn bedrijven zat die geen naam op hun "bar" hebben staan....

Desnoods laat je het andere bedrijf met jouw spullen onderweg gaan.
                    Als het net profi spul is, dan valt hier zeker in het geval van een bruiloft/klein feestje prima uit te komen.

Wij vallen met enige regelmaat in voor andere bedrijven in geval van dubbele boekingen, betere logistieke ligging, calamiteit.

De mores van zo'n verhaal is natuurlijk dat je geen reclame gaat maken voor jezelf op zo'n avond, maar dat je daar ten dienste staat van de collega die jou heeft gevraagd hiervoor in te vallen.
                    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...