Verzekeringen starters

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BAJ productions
    • Jul 2003
    • 587

Verzekeringen starters

goede dag allemaal,

ik weet dat er veel berichten over zijn geweest maar niet 1 met een duidelijk antwoord.

ik ben bezich voor me zelf te beginnen. lijkt leuk maar die verzekeringen kunnen ze zelfs bij de KVK niet vertellen hoe het zit.

misschien iemand hier ervaring.

het gaat mij om de zakkelijke verzekeringen,

namelijk aansprakelijksheid verzekeringen.

wat heb je nodig bedrijfsaansprakelijkheid verzekering. lijkt mij zeker

maar heb je ook je beroepsaansprakelijkheid verzekering nodig in dit beroep? iemand die deze verzekeringen heeft kan die vertellen wat ze preccies dekken?

hoor het wel hoop dat jullie het weten anders weet ik het ook niet meer hoor.

groetjes,
    Bas
    groetjes,
    Bas
  • berolios
    • Sep 2005
    • 1538

Je moet zoweiso een WAvB nemen (Wettelijke Aansprakelijkheid voor Bedrijven), die heb ik zelf ook (alleen maar) en ik betaal rond de 100-125 euro per jaar.

Heb je ook apparatuur en transport en dergelijke, dan komt er wel wat meer bij kijken...

Als je het echt goed wilt uitzoeken, ga dan gewoon naar een verzekeringsagent. Die kerels gaan dadelijk jarenlang geld aan je verdienen door de lopende verzekeringen, dus ze willen zich gerust een beetje moeite doen alles een beetje goed voor je uit te zoeken, zonder dat je daar de hoofdprijs voor moet betalen (mij heeft het om precies te zijn NIKS gekost ;-) )

Succes !
    Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• SpaceyDeeJ
      • Sep 2001
      • 876

Hoi,

ben er vorig jaar druk mee bezig geweest en uiteindelijk uit handen gegeven aan de accountant en mijn administratiepersoon...

Dergelijke verzekeringen zijn afhankelijk van je omzet, je premie is dus afhankelijk van wat je verdient en uitgeeft.
      Daarnaast moest ik aantonen dat er voldoende kennis was van de branch waarin ik werkzaam was. Heb een verzekeringsagent oa meegenomen op klus. Kan je vertellen dat deze nogal schrok toen hij begon te beseffen wat de eventuele risico's waren in oa de rigging branche....
      De mensen die bij ons werken, weten stuk voor stuk hoe men veilig moet werken en dat daar ook op gecontroleerd wordt door de leidinggevenden.
      Door die manier van bedrijfsvoering heb ik de premie een stuk lager kunnen krijgen...

Ze zouden het eens makkelijker moeten maken voor ondernemers om je te verzekeren, want het is een verplichting, maar de ramp om het ook gedaan te krijgen...

Oja, mijn premie is een stukje hoger dan wat Berolios schrijft, maar ik geloof dat we die discussie al eens eerder gevoerd hebben, misschien toch even nog de zoekfunctie gebruiken (alhoewel ik die af en toe in de nieuwe versie een ramp vind op dit forum.... )
      cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

Working...