Subs defect bij Bij Q-dance

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LJKEVIN
    • Dec 2005
    • 426

Subs defect bij Bij Q-dance

LEES DIT EVEN:Met bijna 40 feesten in de Heineken Music Hall, lijkt het eindelijk ‘gelukt’ te zijn: We hebben de subs opgeblazen.. Lees hier verder.

Met een geschiedenis van bijna 40 feesten in de Heineken Music Hall, waarbij we altijd voor het maximale gaan, lijkt het eindelijk ‘gelukt’ te zijn. We hebben de subs opgeblazen.. Het beste geluidssysteem in de hal met de beste akoestiek, er is blijkbaar toch een max.
    ---------------------------------

Ik denk dan, laat het spul niet op zijn max gaan.. maar leg er 6 tot 10 subs meer neer...

zelf vindt ik dit redelijk kansloos.. MAARJA dat kan er allemaal wel weer uit met zo'n duur kaartje denken ze dan..

nou.. ik blijf het prutsers vinden.. kan er niets anders van maken...
    Omstreeks 3 uur vannacht zijn in één klap de 16 SB218 subwoofers gesneuveld, waarna we het geluid volledig over de rest van de speakers moesten sturen en niet meer konden bieden wat jullie van ons gewend zijn: snoeihard en loepzuiver geluid.

Met de hele organisatie zijn we achter de schermen flink in de weer geweest om het te regelen en uiteindelijk hebben we uit Utrecht vervanging kunnen laten komen zodat de rest van de nacht weer konden knallen. En geknald werd er! Het werd alsnog een geweldige editie en daarvoor willen wij graag de artiesten en natuurlijk de bezoekers bedanken.

Later vandaag zetten we de foto’s online, hou daarvoor Q-dance.nl in de gaten.
    Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky
  • Iko
    • Feb 2002
    • 766

Ja was wel even schrikken en wakker worden toen ik om 3 uur gebelt werd.. "Heb je nog wat subs"..

Comment

• LJKEVIN
      • Dec 2005
      • 426

Nou kzal wel ff uitkijken wanneer ik ze mee zal geven..
      ze zullen vast het nodige verstand hebben.. dat volk daar
      maar als ze die van jou dan net zo lomp laten knallen:P

dan zeg ik altijd maar: Mensen, relaxed, sluit je lening af bij Leen, van Frisia Financieringen.

En koop een aantal actieve subs erbij...

Comment

• TPL
        • Jan 2005
        • 63

Ik denk dan, laat het spul niet op zijn max gaan.. maar leg er 6 tot 10 subs meer neer...

Deze subs (zijn geen sb218 zoals Q-dance zegt maar LAB12's) hebben al vaker daar gelegen zonder problemen.

zelf vindt ik dit redelijk kansloos.. MAARJA dat kan er allemaal wel weer uit met zo'n duur kaartje denken ze dan..

Het partypubliek schijnt er niet veel hinder van te hebben ondervonden (lees maar eens op partyflock), ze vonden het wel zachter gaan en niet hmh achtig, maar los gingen ze. (de kracht van V-dosc)

nou.. ik blijf het prutsers vinden.. kan er niets anders van maken...

Wie vindt je nu eigelijk de prutser Q-dance? De enige speakers die Q zelf in bezit heeft zijn 2 kleine subjes en 2 kleine toppen. Mischien voortaan even verder kijken wie er geluid deed met welke materialen, en niet zomaar iets over nemen.

En gelukkig hebben de mannen van cyberdance ons s'nachts uit de brand geholpen.
        Last edited by TPL; 28-05-06, 17:45.
        als blikken konden doden stopten ze er geen groenten in

Comment

• LJKEVIN
          • Dec 2005
          • 426

Ik zeg dit omdat ik van mening ben, dat je voor een evenement als dit niet moet gaan besparen op een sub of zeg maar 6 extra.

Zo gaat je apparatuur stukken langer mee,
          (wanneer je extra laag neerlegd)

verder idd goede service van cyberdance

Comment

• Nit-Wit
            • Feb 2005
            • 250

wie deed het geluid daar dan? Stagepro?
            "Neen, een Camera rail is geen truss" ® Han

Comment

• Bastisito
              • Sep 2004
              • 185

Als in één klap alle 16 sub's eruit knallen ligt het waarschijnlijk niet aan dat het te hard ging, want als je er meer aan had gesloten waren die waarschijnlijk dan ook meegegaan. Zal wel iets foutgegaan zijn in de processing/versterking oid. V-dosc had je mooi goed geregeld, heerlijk als dit gebeurt
              Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

• Mark-LED
                • May 2004
                • 822

Volgens mij staat er op het N-L forum een uitgebreidere uitleg over het hoe en wat, het zat hem in het reconen toch mrBoem?

Comment

• moderator
                  Moderator
                  • Apr 2001
                  • 5950

Onderwerp aangepast; je bent pas een echte prutser als je oordeelt voordat je van de hoed en de rand weet...
                  Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• TPL
                    • Jan 2005
                    • 63

Inderdaad zoals dj mark al zegt staat er op N - L forum een uitgebreide uitleg. Het zat hem inderdaad in het reconen. Het is gewoon simpel weg te vlug gebeurt.
                    als blikken konden doden stopten ze er geen groenten in

Comment

• deurklink

Oke... fout bij reconen maar dan in 1x 16 tegelijk kapot? Dus 16x dezelfde fout gemaakt?

Comment

• Zinzi
                        • Jul 2003
                        • 87

Te korte droogtijd van de lijm, 24 i.p.v. 48 uur geld dus voor allemaal
                        Bron: N-L forum

Comment

• emiel-r
                          • Mar 2006
                          • 169

iemand een link van dat N-L forum?? kan t topic niet vinden.

Comment

• sis
                            • Jul 2003
                            • 3305

Originally posted by deurklink
                            Oke... fout bij reconen maar dan in 1x 16 tegelijk kapot? Dus 16x dezelfde fout gemaakt?
                            Dat betekent dat die subs al eens eerder naar de zevende hemel werden gestuurd , dan nog 16 tegelijk
                            sis
                            Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• LJKEVIN
                              • Dec 2005
                              • 426

[LEFT]nouja, dan houd ik mn mond wel dicht.
                              Ik vindt het gewoon vreemd dat bij zo'n evenement het spul het begeeft
                              [/LEFT]

Comment

Working...