Subs defect bij Bij Q-dance

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CyberNBD
    • Aug 2000
    • 1318

Originally posted by mephisto
    Ik weet heus wel waar ik over praat hoor. Ik vind gewoon ook al wil je als bedrijf kosten besparen doe het dan niet met het belangrijlste : GELUID hang dan wat minder aan licht ( geen hond die het merkt )

Als een klant tegen mij zegt dat hij wil besparen op het geluid en ik weet dat het het beste is OM extra laag neer te zetten ga ik niet voor de klant krap zitten met het geluid ! ZEDKER niet op zulke produktie's !
    Als je wist waarover je praatte wist je ook dat stagepro daar geen licht deed.. maar (volgens mij?) Flashlight....

En verder: er kunnnen ZOveel factoren zijn die hierin meespelen, misschien waren er wel geen andere subs die voldeden meer te verkrijgen op tekorte termijn omdat de recones te laat geleverd werden? tis maar een optie? Misschien is er wel rondgebeld en verteld dat t gewoon moest kunnen, na 24u draaien met recones? en zo kunnen we nog wel ff doorgaan...

Kortom als je niet weet hoe de vork aan de steel zit.. zwijg dan, of post het op z'n minst op een normale manier. Ik (samen met nog een paar mensen hier in 't topic) weten aardig hoe het verhaal in mekaar zit omdat we er (deels) bijwaren, en proberen hier eea uit te leggen, als dat gelijk weer afgeblaft wordt door postings over prutserij, onkunde en andere onzin is het voor wat mij betreft klaar. Wij hebben ons werk gedaan: er was weer sub binnen aardig korte termijn vanaf aanvraag, dus iedereen daar was blij. Probeer ook als 2de partij uit te leggen hoe eea in mekaar zat maar blijkbaar is afzeiken het enige wat hier kan op het forum. Bij deze dus ook m'n laatste post in dit topic, groeten en tot ziens.
    Last edited by CyberNBD; 29-05-06, 19:10.
    CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• jakkes72
      • Dec 2003
      • 1015

We nemen nu van allerlei dingen aan.
      Ik heb nog niet(of ik heb er over heen) gelezen dat de LABs eigendom zijn van StagePro....
      Wellicht heeft de opdrachtgever die wel ergens anders ingehuurd?

En vervolgens gaan wij hier met zijn wijzen naar StagePro? Dat die de spullen kapot gedraaid heeft?
      Moet StagePro dan weten wat de staat van de (bij derden) ingehuurde spullen is?

Comment

• TPL
        • Jan 2005
        • 63

Flashlight deed inderdaad Licht.
        Stagepro deed geluid (als je een beetje weet hoe de grote bedrijven van NL in elkaar zitten wist je dat stagepro helemaal geen licht doet)
        De subs zijn van stagepro zelf.

Voor de rest helemaal met cyber eens. Wij proberen het zo goed mogelijk te brengen. Er is ooit een iemand geweest die deze spreuk bedacht, de beste stuurlui staan aan wal. nu wil ik niet zeggen dat jullie nix kunnen, maar zonder info over het hoe wat en waarom...

Dus nu bedankt ik Tom en Iko voor de hulp afgelopen zaterdag avond/nacht en zal ook ik dit topic de rug toe keren (jammer).

m.v.g
        als blikken konden doden stopten ze er geen groenten in

Comment

• sis
          • Jul 2003
          • 3305

Originally posted by FiëstaLj
          Haha mag ik even lachen ? Heb je eigenlijk wel enig idee waar je het over hebt manneke ??

Pas op wat je zegt sis.. zulke opmerkingen kunnen je zwaar te staan komen in de grote mensen wereld. !
          Maar jongen toch , jij had nog pampers aan toen ik al vollop in de running was , en NEEN wij ( ik ) hebben nooit geen 16 subs opgeblazen in 1 uur
          En wat je zegt over : zulke opmerkingen kunnen mij zwaar te staan komen !
          NEEN , ik denk het niet, want ik zit in de grote mensen wereld !!!!!!
          Ik ga je iets vertellen , en steek het goed in uw koppekke
          De grote mensenwereld is rond , zo rond als een CD .
          Als je goed bent, mag je meedoen en kom je in dit cirkeltje terecht .
          Ben je niet goed , tja, dan val je buiten dit cirkeltje
          Dit is bussinnes , harde bussinnes
          P.S als je ooit R . Branson tegenkomt ( de grote baas ) , doe hem de groeten van sismuziek, heb nl een productie gedaan voor hem
          Over grote mensen gesproken
          groeten
          sis
          Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• koenvc
            • Apr 2004
            • 19

Originally posted by sis
            Dit is bussinnes , harde bussinnes
            deze quote zal ik maar niet laten zien aan R. branson want dit lijkt me niet echt professioneel om te staten in de grote mensenwereld

Comment

• luc2366
              • Jul 2002
              • 1161

Originally posted by sis
              P.S als je ooit R . Branson tegenkomt ( de grote baas ) , doe hem de groeten van sismuziek, heb nl een productie gedaan voor hem
              Over grote mensen gesproken
              groeten
              sis
              Hà Sis, gij ook?

Ik heb 2 jaar geleden hun bedrijfsfeest gedaan in Melsbroek

Toch nog even dit:
              ...misschien waren er wel geen andere subs die voldeden meer te verkrijgen op tekorte termijn...
              strange, 's nachts na tweeën zijn die ineens wel te vinden
              de nacht brengt raad zegt men

Comment

• Iko
                • Feb 2002
                • 766

Men dacht dat wij geen geluid meer hadden.. Daardoor waren we in eerste instantie gebeld.
                Last edited by Iko; 29-05-06, 20:25.

Comment

• sis
                  • Jul 2003
                  • 3305

Originally posted by koenvc
                  deze quote zal ik maar niet laten zien aan R. branson want dit lijkt me niet echt professioneel om te staten in de grote mensenwereld
                  Dit is dus Urbanus taal
                  Ja Luc , ik heb een aantal jaren geleden een single gecomponeerd en geproduced voor de ***en man onder de naam VIRGIN , in Belgium was dit dus : play that beat
                  Groeten
                  sis

Comment

• FiëstaLj
                    • Oct 2000
                    • 2068

Originally posted by sis
                    Dit is dus Urbanus taal
                    Ja Luc , ik heb een aantal jaren geleden een single gecomponeerd en geproduced voor de ***en man onder de naam VIRGIN , in Belgium was dit dus : play that beat
                    Groeten
                    sis
                    Leuk voor je sis maar alle klusjes die jij hebt gedaan in al je jaren ervaring, inclusief alle feestjes voor weet ik veel wie heeft niks maar dan ook niks met kapotte subs bij q-dance te maken..

Snap je mijn punt over in de ruimte lullen nu misschien ?? (manneke ??)
                    Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• beyma
                      • Oct 2002
                      • 1614

Even alle gekheid op een stokje, als je de reaktie's van de eigenlijke klanten (het publiek dus) leest op Partyflock.nl ,dan is er he-le-maal niets noppes nada gemerkt van het geluid wat zou zijn weggevallen!!

Iedereen heeft een top avond gehad en het gaat de mensen toch alleen maar om de DJ die ze platen komt draaien, zouden er spontaan 3 technics SL1200 uitgevallen zijn, dán had je pas de poppen aan het dansen!!

En nog even over de hardcore muziek, ik heb toevallig een maatje die van dat soort muziek draait.
                      Ik heb laatst nog een buiten feestje verstrekt voor hem,maar op het moment dat hij van jump naar hardcore ging was het voor mij niet of nauwenlijks te beoordelen of die vreemde basklanken van de muziek waren,of van me subs die in de stress schoten....
                      Het bleek toch één van me subs te zijn die dus kort daarna overleden was....

Met andere woorden, bij die muziek kan je dus vrijwel niet merken of je subs nou stuk aan het gaan zijn........
                      Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• sis
                        • Jul 2003
                        • 3305

Originally posted by FiëstaLj
                        Leuk voor je sis maar alle klusjes die jij hebt gedaan in al je jaren ervaring, inclusief alle feestjes voor weet ik veel wie heeft niks maar dan ook niks met kapotte subs bij q-dance te maken..

Snap je mijn punt over in de ruimte lullen nu misschien ?? (manneke ??)
                        Ik snap je helemaal , behalve " in de ruimte lullen " maar goed , want tenslotte zijn er toch 16 subs gesneuveld .
                        Hopelijk wordt dit niet de gewoonte in Nederland
                        sis

Comment

• Banned
                          Banned
                          • Dec 2003
                          • 951

het is toch gebeurt ! daar kunnen we niet omheen. Er moet een rede zijn dat er in een week tijd 2X 16 subs overleden zijn !

Over de eerste X wordt niet gepraat wel over de laatste keer.

Ook al zouden ze met rondbellen geen extra subs van te voren geregeld kunnen krijgen vanwege drukte waarom wel met 2 a 3 telefoontjes na 2 uur in de nacht ??

Vindt ik ook een beetje vreemd verhaal.

Natuurlijk hoor je niet als er een speaker of kast uitvalt met zulke productie's maar je merkt wel dat het laag rommeliger klinkt of minder druk geeft.

Wat ik ook vreemd vindt dat als je als zo'n groot bedrijf niet eens een speakertje van 120 euro op voorraad hebt terwijl je 16 kasten hebt waar er ieder 2 ingaan vindt ik ook vreemd !

Gelukkig is alles opgelost.

gelukkig gebeurt mij als amateur dit soort dingen niet.

Zo zie je maar weer dat je 38X per jaar goed geluid neerzet zonder problemen en 2X in een week dezelfde stukken draait !

Comment

• moderator
                            Moderator
                            • Apr 2001
                            • 5950

Onderwerp afgesloten door mod.

Klaarblijkelijk kunnen een aantal forum leden niet de nomale omgangsvomen in acht nemen en moeten ze grote woorden als "prutsers" bezigen terwijl men duidelijk zwaar onvoldoende kennis tot zich heeft genomen om ook maar een klein vermoeden van de oorzaak van het defect te vermoeden.

Als je al het vermoeden hebt, spreek dat dan ook als vermoeden uit, niet als feit.
                            Doe je dit voorkomen als feit dan beledig je daarmee niet alleen de uitvoerenden van dit project, maar tevens stel je jezelf op als grote amateur, gezegend met grote waffel, maar zonder de wijsheid om in te schatten dat je niet voldoende ginformeerd bent om een waarde oordeel te vellen.

Volkomen onderbelicht in dit onderwerp is de wijze waarop het manifeste probleem is getackeld en de voortvarendheid waarmee het is opgelost.

Voor de mensen die zich aangesproken voelen door bovenstaande de volgende tip: denk de volgende keer dat je een reactie plaatst na over de inhoud van je bijdrage.

slot door mod
                            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...