vraag over draaiboek.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jansen86
    • Oct 2006
    • 13

vraag over draaiboek.

hoi het onderwerp driaaboek is al tig keer aan bod geweest. Ik ga jullie ook niet vragen om mij een compleet draaiboel te geven, immers is elk evenement weer anders etc etc MAAR kunnen jullie mij wel tips en info geven hoe je een goed draaiboek maakt en wat er in moet staan enzo.....
  • kokkie
    • Nov 2003
    • 1166

eerste regel in het tijdschema: Aankomst crewcatering
    laatste regel in het tijdschema: Vertrek crewcatering

En als de catering dan ook nog goed is, maakt het al bijna niet meer uit wat er tussen allemaal staat.
    Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

Wat je uit de opmerking van Kokkie op kunt maken: Neem in je draaiboek alle zaken op die voor welke partij dan ook betrokken is bij de productie van belang zijn.

Er is tegenwoordig zelfs een studie evene-management. Jij verwacht van ons input?

Zorg dat je zo volledig mogelijk bent. Laat je (tijdig) informeren. Blijf actueel.
      Last edited by moderator; 08-10-06, 10:31.
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• mac tecson
        • Feb 2006
        • 348

Wat ik als tip wil geven is om een aantal subdraaiboeken te maken voor bepaalde crew's. Dan loopt niet iedereen met zo'n enorm pak papier rond maar alleen een velletje met daarop zijn/haar info

Comment

• Jansen86
          • Oct 2006
          • 13

haha dankje mod voor de aanvullende info
          Dan nog ff voor mac: is inderdaad handig om voor elke crew een sub draaiboek te maken. Mischien dat iemand daar een voorbeeld van heeft.. dus niet met alle uitgewerkte shit enzo ma bv alleen een opstelling

Comment

• Bianca
            • Aug 2006
            • 10

Misschien vind je hier tips? Handleiding voor het organiseren van evenementen, feesten en arrangementen ?
            Anders kun de de vraag ook bij hen stellen dan zorgen zij dat het in de handleiding komt ofzo..
            www.evenementenforum.nl voor de rest ;)

Comment

Working...