hoi het onderwerp driaaboek is al tig keer aan bod geweest. Ik ga jullie ook niet vragen om mij een compleet draaiboel te geven, immers is elk evenement weer anders etc etc MAAR kunnen jullie mij wel tips en info geven hoe je een goed draaiboek maakt en wat er in moet staan enzo.....
vraag over draaiboek.
Collapse
X
-
eerste regel in het tijdschema: Aankomst crewcatering
laatste regel in het tijdschema: Vertrek crewcatering
En als de catering dan ook nog goed is, maakt het al bijna niet meer uit wat er tussen allemaal staat.Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp). -
Wat je uit de opmerking van Kokkie op kunt maken: Neem in je draaiboek alle zaken op die voor welke partij dan ook betrokken is bij de productie van belang zijn.
Er is tegenwoordig zelfs een studie evene-management. Jij verwacht van ons input?
Zorg dat je zo volledig mogelijk bent. Laat je (tijdig) informeren. Blijf actueel.Last edited by moderator; 08-10-06, 10:31.Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
Wat ik als tip wil geven is om een aantal subdraaiboeken te maken voor bepaalde crew's. Dan loopt niet iedereen met zo'n enorm pak papier rond maar alleen een velletje met daarop zijn/haar infoComment
-
Misschien vind je hier tips? Handleiding voor het organiseren van evenementen, feesten en arrangementen ?
Anders kun de de vraag ook bij hen stellen dan zorgen zij dat het in de handleiding komt ofzo..www.evenementenforum.nl voor de rest ;)Comment
Comment