Organisatie jeugd feest

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • niesten
    • Aug 2004
    • 115

Originally posted by roderickk
    maar boven de 16 is wel alcohol schenken er zullen ook veel mensen komen die 16 zijn en tegenwoordig is het zo : 16 ,geen alcohol, ik kom niet
    Heb je gelijk een natuurlijke scheiding m.b.t. je doelgroep (13, 14, 15)
    Sommige buttons op mijn lichttafel doen precies het tegenovergestelde: Full On = Black Out...

Comment

• Lennartsound
      • Dec 2006
      • 269

Originally posted by roderickk
      maar boven de 16 is wel alcohol schenken er zullen ook veel mensen komen die 16 zijn en tegenwoordig is het zo : 16 ,geen alcohol, ik kom niet
      Niet dat ik er verstand van heb, maar puur uit interesse:
      Hoe ga je dan in ***snaam de hele avond de 16 jarigen herkennen bij het drank schenken? iedere keer om legitimatie vragen bij een bestelling? En wie zegt dan dat ze zo'n rondje niet delen met de jongere gasten?
      Lijkt me een nachtmerrie

Comment

• jens
        • Aug 2004
        • 1067

tja 100% waterdicht is iets nooit maar

bij de entree je legitimatie tonen , 2 kleuren polsbandjes, 1 consumtie per persoon tegelijk. Bij een kleine bar heb je zo in de gaten wie er 16 is en veel komt halen....

bij de voordeur dronken gedrag vertonen (voordrinken) geweigerd worden van het feest.

securety mensen die polsbandjes en wat een persoon drinkt in de gaten houden.... vaak zie je wel een polsbandjes van iemend...opvallende kleur voor -16 die met bier in ze handen staat meteen naar buiten.....

Allemaal heel vervelend en mischien zelfs belachelijk maar wel een manier die ik vaker tegen kom in bijvoorbeel jeugdcentra's waar ze gemengde tiererfeesten geven...van 14 t/m gemiddeld een jaar of 18

tevens kost het een boel geld...dr loopt daar 6 tot 8 man beveiliging op een feestje waar 300 mensen komen.

Comment

• roderickk
          • Dec 2006
          • 12

Ik heb ervoor gekozen om de catering uit handen te laten. Verder is dat inderdaadd de manier met polsbandjes.

Comment

• renevanh
            • Oct 2004
            • 2371

Originally posted by jens
            Allemaal heel vervelend en mischien zelfs belachelijk
            Het is absoluut niet belachelijk. Wat ik belachelijk vind is dat er vrijwel elke week een tiener van een jaar of 14 op de intensive care beland met een alcoholvergiftiging.

René
            Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• jens
              • Aug 2004
              • 1067

is dit feest inmiddels al eens geweest, ben benieuwt hoe het is gegaan en verlopen?

Comment

Working...