Originally posted by roderickk
Organisatie jeugd feest
Collapse
X
-
Originally posted by roderickkmaar boven de 16 is wel alcohol schenken er zullen ook veel mensen komen die 16 zijn en tegenwoordig is het zo : 16 ,geen alcohol, ik kom niet
Hoe ga je dan in ***snaam de hele avond de 16 jarigen herkennen bij het drank schenken? iedere keer om legitimatie vragen bij een bestelling? En wie zegt dan dat ze zo'n rondje niet delen met de jongere gasten?
Lijkt me een nachtmerrieComment
-
tja 100% waterdicht is iets nooit maar
bij de entree je legitimatie tonen , 2 kleuren polsbandjes, 1 consumtie per persoon tegelijk. Bij een kleine bar heb je zo in de gaten wie er 16 is en veel komt halen....
bij de voordeur dronken gedrag vertonen (voordrinken) geweigerd worden van het feest.
securety mensen die polsbandjes en wat een persoon drinkt in de gaten houden.... vaak zie je wel een polsbandjes van iemend...opvallende kleur voor -16 die met bier in ze handen staat meteen naar buiten.....
Allemaal heel vervelend en mischien zelfs belachelijk maar wel een manier die ik vaker tegen kom in bijvoorbeel jeugdcentra's waar ze gemengde tiererfeesten geven...van 14 t/m gemiddeld een jaar of 18
tevens kost het een boel geld...dr loopt daar 6 tot 8 man beveiliging op een feestje waar 300 mensen komen.Comment
-
Originally posted by jensAllemaal heel vervelend en mischien zelfs belachelijk
RenéNeem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
Comment