Ik hoorde van een bekende dat er vorige week een aantal rockbandjes speelden in de 013, waarvan de laatste "iets met vuurwerk" deed.
Om even te quoten:
Iemand meer informatie? Als ik het zo lees moet ik oordelen dat de 013 eigenlijk allang de zaal had moeten evacueren, maar mensen willen tegenwoordig nog wel eens overdrijven.
Daarnaast natuurlijk belachelijk dat dit in de eerste instantie kan gebeuren.
Om even te quoten:
"Gave show ook, met een brandende gitaar en vuurspuwen. Dat ging op een gegeven moment een beetje mis. Een aantal mensen begonnen omhoog te wijzen. Ze hadden het over oranje lichtjes, of zo. Maar de lichtjes werden groter. En groter. Het plafond stond dus in de fik en het vuur breidde zich nogal snel uit. Er klom meteen iemand op de boxen aan de linkerkant van het podium, met een brandblusser. Het grootste gedeelte kregen ze toen uit, maar helemaal in het midden konden ze er niet bij. Er klom nog iemand midden op het podium en die probeerde zo omhoog te blussen. Dat lukte niet. Maar het ging vlak daarna vanzelf uit en de dag was gered. En ondertussen speelde de band gewoon door."
Iemand meer informatie? Als ik het zo lees moet ik oordelen dat de 013 eigenlijk allang de zaal had moeten evacueren, maar mensen willen tegenwoordig nog wel eens overdrijven.
Daarnaast natuurlijk belachelijk dat dit in de eerste instantie kan gebeuren.
Comment