nieuw party concept

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ GooS
    • Dec 2006
    • 38

nieuw party concept

jah zoals titel als zegt wille we dus met een groep nieuw party concept op starten nu zitten we met een probleem geld euhm ja we wete dus kleine sponsor bedrage binne kunnen halen. ma nu zouden we nog iets moete vinden voor het grootste deel op tafel te leggen zonder dat we zelf diep in onze zakken moeten tasten. iemand sugesties??? meer info nodig vraag mr e. A.B.

Grtzzz
    I'm DJ GooS not DJ goosE
  • sparky
    • Apr 2002
    • 2104

1e tip; Als je een sponsor benadert, doe dit dan in leesbaar Nederlands.
    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• sis
      • Jul 2003
      • 3305

Originally posted by sparky
      1e tip; Als je een sponsor benadert, doe dit dan in leesbaar Nederlands.
      Op deze wijze krijg je dus geen sponsor, helemaal gelijk hoor sparky
      iedereen wil blijkbaar gesponserd worden , nope vergeet het maar, die gasten staan niet meer te springen om één of andere tutterretut te gaan ........
      Ik heb NOOIT één sponser gehad maar ik ben wel beroepsmuzikant
      Leuk hé
      sissie
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• jens
        • Aug 2004
        • 1067

ik wacht ook nog steeds op een sponsor.....

zal ik meteen me banknr hier plaatsen???

vertel eerst maar is wat je van plan ben

ik verwacht er met z'n topic openening eerlijk gezecht niet zo heel veel van....

Comment

• showband
          • May 2001
          • 4524

Reactie van geldschieters:
          Is je plan zo slecht dat je het niet met eigen geld durft te doen?

zo is het leven.
          lekker belangrijk!

Comment

• laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

Tip om sponsors te vinden:

1. Zoals hierboven aangehaald: VERZORG je communicatie! Leesbaar Nederlands is daar een onderdeel van. "Jah", "ma" en "euhm" en andere breezah-taal horen daar niet in thuis! En als je begint met "Ja euhm" dan kun je het helemaal al schudden: dit getuigt van zo een onzekerheid dat die sponsor geen zin heeft om jou te helpen: als je met deze houding aantoont dat je zelf niet in je organisatie gelooft waarom zou de sponsor jou dan geloven?
            2. Een sponsor is geen "gratis" geldschieter! Een sponsor wil wel wat terug voor zijn geld. Zorg dus dat je weet wat je terug kunt doen voor de sponsor. Ik krijg hier wekelijks mensen die hier staan te brabbelen dat ze een fuif organiseren en of ik wil sponsoren. En dat gaat al vanaf 25!! En als ik dan vraag wat ik in de plaats krijg dan is het euh.... Sorry maar ik geef geen geld waar ik hard voor gewerkt heb aan iemand die zelf te lui is om zich een beetje voor te bereiden. MAAK DUS JE HUISWERK (hoeveel plaatsen op de flyer/kaart/affiche, hoe groot, ...)

Dit is wat zo direct even in mij opkomt. Je enkel aan deze tips houden geeft je al een immense voorsprong op jouw concurrenten die maar wat aanmodderen.
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5950

Tip voor het serieus bespreken van een onderwerp: stel je vraag serieus, toets verder nog even of je vraag al bestaat ( zoekvenster: sponsor) en je had op je klompen kunnen aanvoelen dat hier een dik hangslot opkomt met de toevoeging dat alleen onderwerpen worden toegestaan in leesbaar en verzorgd Nederlands.
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...