Dit stond ook reeds geplaatst in een ander topic bij drive in shows echter naar mijn mening niet goed op zijn plaats. Vandaar nogmaals geplaatst, indien het niet goed is dan hoor ik het wel.
ik zit met het volgende, ik ben net terug van mijn verzekeringsagent.
Ik zou hier graag wat meer informatie willen inwinnen en willen horen hoe jullie het hebben geregeld.
Betreft het volgende.
Ingeschreven bedrijf met btw nummer.
zowel losse verhuur als complete verzorging op locatie.
te verzekeren.
eigen apparatuur op locatie, in de opslag en tijdens transport.
tevens verzekeren van apparatuur ingehuurd bij collega bedrijven.
een allrisk verzekering zeg maar.
-Hoe hebben jullie dit gedaan, waar en wat heeft het gekost, kost het?
-welke algemene voorwaarden zijn jullie tegen gekomen? en welke problemen?
Ik heb nu een offerte voor mij liggen waarbij alles gedekt zou wezen op locatie, tijdens transport en in de opslag, of ook wel 24 uur per dag.
gedekt tegen, diefstal uit afgesloten ruimtes, transportschade, brand, weersomstandigheden/ natuur, waterschade en overige beschadigingen.
enige voorwaarde, bij diefstal moet braakschade aantoonbaar zijn.
terrorisme is niet gedekt.
huidige verzekeringswaarde na taxatie en fiscale afschrijvingen geraamt op 30.000 euro. echter is men ook nog aan het bekijken wat aanschaf nieuwe apparatuur zal gaan kosten omdat je wel eens in de problemen kunt komen mocht je na 3 jaar iets overkomen als bedrijf zijnde en daardoor je bedrijvigheid niet meer kunt uitvoeren.
de verzekering gaat echter uit van de economie waarde indien er een schade wordt geclaimed. Dit kan dus inhouden dat apparatuur meer of minder afschrijft.
de belasting geeft voor electronische apparatuur 5 jaar op, verbruiksartikelen 3 jaar, zo ook pc, laptop en vele overige inventaris.
jaarpremie zal op een 900 euro liggen.
apparatuur vanuit inhuur wordt niet meeverzekerd. Dit is onmogelijk te doen.
of je moet een hele vette premie willen betalen.
Is dit een faire prijs, wat zijn jullie tegengekomen, welke voorwaarden werden gesteld enz enz.
De voorwaarden zou ik een deze dagen toegezonden krijgen. (boekwerk)
graag hoor ik jullie meningen.
ik zit met het volgende, ik ben net terug van mijn verzekeringsagent.
Ik zou hier graag wat meer informatie willen inwinnen en willen horen hoe jullie het hebben geregeld.
Betreft het volgende.
Ingeschreven bedrijf met btw nummer.
zowel losse verhuur als complete verzorging op locatie.
te verzekeren.
eigen apparatuur op locatie, in de opslag en tijdens transport.
tevens verzekeren van apparatuur ingehuurd bij collega bedrijven.
een allrisk verzekering zeg maar.
-Hoe hebben jullie dit gedaan, waar en wat heeft het gekost, kost het?
-welke algemene voorwaarden zijn jullie tegen gekomen? en welke problemen?
Ik heb nu een offerte voor mij liggen waarbij alles gedekt zou wezen op locatie, tijdens transport en in de opslag, of ook wel 24 uur per dag.
gedekt tegen, diefstal uit afgesloten ruimtes, transportschade, brand, weersomstandigheden/ natuur, waterschade en overige beschadigingen.
enige voorwaarde, bij diefstal moet braakschade aantoonbaar zijn.
terrorisme is niet gedekt.
huidige verzekeringswaarde na taxatie en fiscale afschrijvingen geraamt op 30.000 euro. echter is men ook nog aan het bekijken wat aanschaf nieuwe apparatuur zal gaan kosten omdat je wel eens in de problemen kunt komen mocht je na 3 jaar iets overkomen als bedrijf zijnde en daardoor je bedrijvigheid niet meer kunt uitvoeren.
de verzekering gaat echter uit van de economie waarde indien er een schade wordt geclaimed. Dit kan dus inhouden dat apparatuur meer of minder afschrijft.
de belasting geeft voor electronische apparatuur 5 jaar op, verbruiksartikelen 3 jaar, zo ook pc, laptop en vele overige inventaris.
jaarpremie zal op een 900 euro liggen.
apparatuur vanuit inhuur wordt niet meeverzekerd. Dit is onmogelijk te doen.
of je moet een hele vette premie willen betalen.
Is dit een faire prijs, wat zijn jullie tegengekomen, welke voorwaarden werden gesteld enz enz.
De voorwaarden zou ik een deze dagen toegezonden krijgen. (boekwerk)
graag hoor ik jullie meningen.
Comment