pas ff op

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

pas ff op

uit vorige ervaringen, en gezien

Regio - Enschede - Lunàtic ontruimt door Heineken | TC Tubantia

ff oppassen met levere, of uitsluitend á contant..
  • Ahmed Al Dayri
    • Oct 2005
    • 354

ik zie een aantal parren die worden meegenomen, en wat mh's
    die zijn ook geleverd door heineken?

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

nee. maa aar lag dus beslag op.

en enkele concullega's die t hebben geleverd moeten ook nog een boel geld beuren. Vandaar deze waarschuwing : Pas op met deze discotheek

Comment

• Kilian
        • Dec 2005
        • 179

Ah! dus nu kunnen we bij onze, o zo, geliefde biermerk ook verhuizingen plannen. Stoer!

Comment

• Brinky
          • Jun 2005
          • 104

Wordt het geveild?
          Onderhands verkocht?

Hou me op de hoogte!
          Don't give me that shit!!

Comment

• vasco
            • Oct 2003
            • 2567

Originally posted by Kilian
            Ah! dus nu kunnen we bij onze, o zo, geliefde biermerk ook verhuizingen plannen. Stoer!
            Denk het niet, ontruiming is geen verhuizing. Al zijn ze hier misschien wel goed in

Comment

• MC Party
              • Sep 2003
              • 481

Nee veel apparatuur is er door collega van me ingehangen en nooit volledig betaald.. deze kan het voor zover ik weet weer ophalen.
              Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

Originally posted by MC Party
                Nee veel apparatuur is er door collega van me ingehangen en nooit volledig betaald.. deze kan het voor zover ik weet weer ophalen.
                volgens mij ken ik die collega... maareh,, weg is weg in dit geval.

was trouwens niet om t commentaar te doen, maar om de collegae te waarschuwen voor de evt. doorstart, en dat ze boter bij de vis moeten vragen.

Comment

• MC Party
                  • Sep 2003
                  • 481

Originally posted by MacGyverSounds
                  maareh,, weg is weg in dit geval.

Weet niet of het feitelijke eigendom al overgedragen is. Wanneer het op afbetaling is gegaan en het pas eigendom zou worden bij voltooien laatste betaal termijn dan kan je het zo ophalen..
                  Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• fl@x
                    • Oct 2003
                    • 194

Is volgens mij ook niet de eerste keer dat deze toko leeg gehaald wordt...
                    Zo niet, dan toch!!!

Comment

• Highfield
                      • Jun 2006
                      • 144

als stadsbewoner op ongeveer 200 meter afstand: de "luna" heeft nooit echt lekker gedraaid. een hoop fout volk, te veel drukte (als daar ooit een ontruiming plaats had moeten vinden waren er zeker ongelukken gebeurd..). combinatie van die factoren: te weinig publiek met geld (21+) waardoor zelfs op drukke avonden de inkomsten niet hoog waren. Ook de inventaris, net nieuw aangeschaft, was teveel van het goede.
                      Vergelijking binnen enschede hoe het wel moet: paddy's. streng deurbeleid op leeftijd en verzorging, en iets hogere prijzen waardoor iets ouder publiek wordt getrokken.

mvg,
                      Harm Hoogveld

Het begint met ambitie..

Comment

• Highfield
                        • Jun 2006
                        • 144

trouwens, de aspen valley doet het wel goed, misschien door gebrek aan iets anders, hoewel ze wel goed inspelen op de markt..

desalniettemin is het een kwestie van tijd voordat de "revelation" (de oude "7e hemel") weer haar deuren opent! Er is markt voor, en uit betrouwbare bron (a) heb ik vernomen dat er zeker voor èèn avond een knalfeest komt!

mvg,
                        Harm Hoogveld

Het begint met ambitie..

Comment

• Gast1401081
                          • Mar 2001
                          • 7999

Originally posted by Highfield
                          (als daar ooit een ontruiming plaats had moeten vinden waren er zeker ongelukken gebeurd..).
                          mvg,

gelul...
                          stom toevallig weet ik beter... heb ooit de ontruimingsplannen gemaakt met de brandweer...

lekker rustig in de stad gisteravond...

Comment

• Highfield
                            • Jun 2006
                            • 144

open feest bij ons was anders knijter druk, dus ja dan is de rest van de stad rustig

Ik doelde op het feit dat er daar regelmatig zoveel mensen binnen waren dat rustig een biertje kopen geen optie was en er menig elleboog gebruikt moest worden. dat, gecombineerd met slecht aangegeven vluchtwegen, maakt het ontzettend gevaarlijk. Dit heeft niets te maken met plannen zoals die met de brandweer zijn gemaakt en ongetwijfeld ook goedgekeurd zijn, maar met de naleving ervan door de personen aan de deur.

mvg,
                            Harm Hoogveld

Het begint met ambitie..

Comment

• geenstijl21
                              • Jan 2008
                              • 462

Heb via via gehoord dat je bijna het woord " regelmatig" kunt gebruiken dat de Lunatic failliet gaat.....

Beetje doorschuiven van bv's vaak, voor de juristen -> melkkoe systeem

Tip: mijdt in die buurt ook maar MS producties, het vroegere megasound...
                              bij zoveel mensen schulden.... freelancers, collega bedrijven enz

btw: Lunatic is gewoon weer open...Op donderdagavond bier 1 euro ;-)
                              "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

Comment

Working...