Beginnersvraag: latere sluitingstijd en grotere geluidsbarierre, hoe regelen?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

en na lang zoeken heb ik de APV van den Bosch gevonden, en dan is met name artikel 77 erg intressant:

[FONT=Arial][LEFT]Artikel 77 Kennisgeving incidentele festiviteiten[/LEFT]
    [/FONT][FONT=Arial][LEFT]1. Het is een horeca-inrichting toegestaan maximaal 5 incidentele festiviteiten per kalenderjaar
    te houden waarbij de voorschriften 2.1 tot en met 2.6 uit de bijlage van het Besluit niet van
    toepassing zijn.
    2. De houder van een horeca-inrichting die voornemens is een incidentele festiviteit te houden is
    verplicht ten minste twee weken voor de aanvang van de festiviteit de burgemeester daarvan
    in kennis te stellen.
    3. De burgemeester stelt een formulier vast voor het doen van de in het tweede lid bedoelde
    kennisgeving.
    4. De in het tweede lid bedoelde kennisgeving wordt geacht eerst dan gedaan te zijn wanneer
    het in het derde lid bedoelde formulier, volledig en naar waarheid ingevuld, tijdig is ingeleverd
    op de plaats op dat formulier vermeld.
    5. Een kennisgeving als bedoeld in het tweede lid wordt tevens geacht te zijn gedaan wanneer
    de burgemeester op verzoek van de houder van een horeca-inrichting een incidentele
    festiviteit, die redelijkerwijs niet te voorzien was, terstond toestaat.

Met artikel 2.1/2.6 worden de geluidsnormen uit het besluit Horecabedrijven bedoeld, Dit besluit is vervangen door het Activiteitenbesluit zoals ik al aangaf. Dit bovenstaande gaat dus alleen over geluidsoverlast. De hele APV vind je hier: http://www.denbosch.nl/verordeningen...E28C112AF3.pdf

qua sluitingstijden:
    Gemeente 's-Hertogenbosch Alleen heeft dit volgens mij geen betrekking op een evenement.

Hopelijk heb ik je wat wijzer gemaakt.[/LEFT]

[/FONT]

Comment

Working...