Verhoging belasting op vrachtwagens en bestelbusjes van de baan

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

Verhoging belasting op vrachtwagens en bestelbusjes van de baan

Staatsecretaris de Jager heeft de transportsector een sigaar uit eigen doos aangeboden, de eerder voorgestelde verhoging van de motorrijtuigenbelasting op vrachtwagens en bestelbusjes is van de baan.
    Dit ter compensatie voor de hoge benzine/diesel prijzen.

Worden gestegen transportkosten doorberekend aan de klant?
    Gaan de mensen die een personenwagen met aanhanger rijden met veel plezier de compensatie voor hun grotere broers betalen?

Hoe denken de forumdeelnemers over de ontwikkelingen in de entertainmant branche ten aanzien van transportkosten.

Leef je op beleefde wijze uit in dit onderwerp....
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

de mercedessen hebben hier voorlopig plaatsgemaakt voor volvo-stations ( estate voor de purist) op LPG-G3.

er zijn grenzen aan hetgeen ik betamelijk vind.

nou nog ff mn vrachtwagentje inruilen voor iets groters / nieuwers / zuinigers...

Zonder gein,
    ik vraag me af wanneer we met een miljoen of 5 á 8 man Prinsjesdag gaan ontregelen, door de invalswegen van den Haag volledig te blokkeren.
    Geen marrechaussee, geen trompetters, geen koets... geen prinsjesdag>> de grondwet ontregeld...

en dat allemaal omdat 6 miljoen mensen koffie gaan drinken in DenHaag...

Comment

• J.S. Coolen
      • May 2008
      • 254

Omdat je er tocch niet onderuit komt hebben wij in het begin van het jaar de kilometer vergoeding met 10 cent verhoogd.

Tot nu toe begreep iedereen het en hebben wij geen omzet verlies gemaakt.

Aan het eind van het jaar gaan we opnieuw kijken welke kosten erbij zijn gekomen en bekijken we of de kilometer prijs nog verder omhoog moet.

Den Haag platleggen met prrinsjesdag zal toch een wat ander plan moeten worden. Vooral aangezien de meeste marrechaussee zit hier al (net als de koets trouwens.
      We zullen dan echt een paar dagen eerder al moeten beginnen.
      Daarnaast is het allemaal slechts een schijnvertoning, de plannen staan immers al vast.
      Account niet meer actief.

Comment

• vasco
        • Oct 2003
        • 2567

Wat mij opvalt is dat wij Nederlanders vandaag de dag goed zijn in klagen maar demonstreren nemen we geen tijd meer voor. Vroegâh gingen wij Hollanders nog de straat op om onze stem te laten horen. Nu klagen we met z'n allen op verjaardagen, aan de bar, etc. en laten ondertussen lijdzaam alles van achter inschuiven zeg maar.

Bij ons is ook de kilometervergoeding omhoog gegaan. Wij hebben hierbij net als J.S. Coolen begrip van onze klanten. Verder tanken wij graag onze wagens vol als we over de grens zijn voordat we terug komen.

Comment

Working...