PA-markt in België

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Companion
    • Dec 2005
    • 86

PA-markt in België

Op dit forum zijn ook de nodige fans te vinden van de jaarlijkse PA-markt in Houten (NL) en derhalve laat ik even weten dat we op 18 oktober in België ook gaan starten met de PA-markt.
    In zeer nauwe samenwerking met AED RENT zal de loading zone van het centrale magazijn van AED RENT omgebouwd worden voor 39 stands.
    DE AED Second hand shop is die dag ook open !
    De beurs is open van 12.00 - 18.00 uur en alle andere info vind je op de website
    Op naar de volgende beurs....
  • drummerke
    • Oct 2006
    • 432

Als ik geen job heb kom ik zeker langs (maar ik vrees ervoor)

Comment

• seppe30
      • Dec 2007
      • 248

kom zeker eens langs

Comment

• bobkedeba
        • Aug 2009
        • 85

ik ook zeker
        doe het goed, doe het met martin audio

Comment

• AEDRENT
          • Aug 2009
          • 3

PA markt

Op zondag 18 oktober 2009 heeft te Willebroek de PA-MARKT plaats, een tweedehands-beurs voor licht- en geluidsprofessionnals.
          Info op PA MARKT - WILLEBROEK (B) 2009
          Men zegge het voort...

Comment

• jens
            • Aug 2004
            • 1067

ik heb niet echt wat nodig maar het is altijd wel leuk natuurlijk

Comment

• Turboke
              • Oct 2006
              • 463

Nog maar weinig deelnemers tot nu toe.

Comment

• seppe30
                • Dec 2007
                • 248

hopelijk komen er nog bij zodat het ook een jaarlijkse traditie word

Comment

• jens
                  • Aug 2004
                  • 1067

iig is de tijd wel perfect...maart in holland, oktober in belgie...

ik kom wel iig zie dat het vlak achter antwerpen is dat is goed te doen!

Comment

• eddie
                    • Nov 2004
                    • 169

hallo,als de toegang van een 2de hands beurs reeds 7.5€ bedraagd, dan ben ik benieuwd wat de kostprijs van de apparatuur zal zijn
                    schandalig
                    mvg eddie

Comment

• moderator
                      Moderator
                      • Apr 2001
                      • 5950

Over het aantal standhouders: Het is mijn ervaring met eerdere edities ( welliswaar in NL) dat veel bedrijven erg last-minute pas definitief hun komst bevestigen.

@Eddy: 7,50 is net voldoende om je auto anderhalf uur te parkeren in Amsterdam, dus ik zou zeggen: wen er maar alvast aan en het staat je uiteraard vrij om je mening te geven, of het realistisch is om zo te reageren waag ik te betwijfelen.
                      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• seppe30
                        • Dec 2007
                        • 248

heb er gerust 7.5 euro voor over je moet maar eens naar een andere beurs gaan kost stukken meer

Comment

• jurjen_barel
                          • Jun 2003
                          • 3150

Originally posted by eddie
                          hallo,als de toegang van een 2de hands beurs reeds 7.5€ bedraagd, dan ben ik benieuwd wat de kostprijs van de apparatuur zal zijn
                          schandalig
                          En toch heeft de Nederlandse editie al jaren enorme bezoekersaantallen, gaan kopers met complete gevulde vrachtwagens naar huis en gaan de verkopers vaak met praktisch lege vrachtwagens naar huis.

Beetje rare reactie. Wat is 7,50 nou op wat je in een jaar uitgeeft?

Comment

• AEDRENT
                            • Aug 2009
                            • 3

Bovendien even vermelden dat bij aankoop van 100€ in de AED 2nd hand shop of de AED store uw toegangsticket tot de beurs in mindering wordt gebracht.

Comment

• Companion
                              • Dec 2005
                              • 86

Vanuit België... de standjes zijn ingedeeld en alles staat klaar voor morgenochtend.

Als je komt, dan even rekening houden met je TomTom of ander navigatieysteeem, bijna in Willebroek aangekomen is er geen rotonde meer over de brug, maar we hebben borden geplaatst.

Op deze link kun je al even zien hoe het er uit gaat zien.

De second-handshop is ook open (binnen de beursvloer) en ook de nieuwe A-store is open voor bezoekers met een KvK-registratie.

We verwachten toch nog wel veel bezoekers. Belgen schijnen geen voorverkoopkaartjes te bestellen... We zullen het zien.
                              Op naar de volgende beurs....

Comment

Working...