Dan weet je het nu ?????
Dj expo - Heb jij behoefte aan een DJ Beurs?
Collapse
X
-
Het enige wat ik er tot nu toe van gezien had was kleine advertenties op sites als kapaza en 2dehands, maar nergens geen info betreffende de organisatie.
Uit andere advertenties van dezelfde adverteerder bleek het ook om een verhuurder van geluidsmateriaal te gaan, echter hier ook weer geen info van welke deze firma zou zijn.Comment
-
ik heb dan niet dit hele topic goed gelezen maar mischien een de organisatie van bij de pa markt in houten om na jaren succes ook wat standjes dr bij te hebben met tips en trucks, of desnoods een paar bedrijven waar je cursusen bij kan volgen of workshops...er zijn genoeg amateurs die daar komen en er steeds profesioneler mee bezig zijn! Die juist daar is denken goh zń riggingcursus of zń pa workshop is helemaal niet verkeerd!Op naar de volgende beurs....Comment
-
De op pag. 3 genoemde beurs heb ik vorig jaar bezocht. Zaaltje van misschien net 100 m2 en een paar vage standhouders in het donker en een bak vol rook. Inkom (entree) van E 1,00 p.p. Plaatsje huren was slechts E 10,00.
Het parochiehuis is wat men in Nederland ook wel een dorpshuis noemt.
Hier zaten de wielrenclub om 12.00 uur aan een pint terwijl ook het plaatselijke kerkvolk er nog aan een kopje koffie zat.
Beurs stelde niet veel voor, dat mag helder zijn.
"off topic" Voor de PA-markt is de voorverkoop van de entreekaarten inmiddels gestart en het loopt meteen al storm !!!
Nogmaals, zoals eerder gemeld wie met goede werkzame ideeën komt voor de PA-markt wordt hiervoor beloond. Neem gewoon even kontakt op.
@Rolandino... Een beurs organiseren is echt iets meer als je hier omschrijft in de vorige postings. Eén keer per jaar is echt genoeg in Nederland, zoveel; tweedehands is er niet bij de dealers/verhuurbedrijven...Op naar de volgende beurs....Comment
-
Ik heb zelf ook weinig zin om naar een beurs te gaan, alleen maar om met meer meuk terug te komen. Daar ga ik niet voor naar een evenement toe -- wel om nieuwe dingen te leren en andere (enthousiaste) mede-technici te ontmoeten!First make it work, then make it look pretty!Comment
Comment