toch even de volgende persoonlijke endorsement. Ik heb zo een ding gekocht en vind het ongeveer het ei van columbus.
TrackJack: Homepage
een kleine unit met een GPS-prepaidGSM combi. Hangt aan internet.
Je stelt het in op de plaats van je opslag en hangt het in je aanhanger of in een flightcase. Desnoods in je gitaarkoffer.
Als een onverlaat ermee vandoor gaat krijg je een sms met een waarschuwing en je kunt de politie bellen en een code geven.
Want op internet, of via sms peilverzoekjes, is de positie van het apparaat gewoon op een (web)kaart te volgen.
Nu het mooie stuk....Kost 170 euro inclusief 77 smsjes. En kost niets als je hem uit hebt staan of als je geen spullen gebruikt aan abbonement. Dus ook voor weekendsetups handig.
Kort geleden gekocht. En verdomt. het werkt goed.
Na de tom-tom zelden meer zo een "deze moet ik hebben" impuls gehad!
iets voor in het licht-geluid assortiment?
TrackJack: Homepage
een kleine unit met een GPS-prepaidGSM combi. Hangt aan internet.
Je stelt het in op de plaats van je opslag en hangt het in je aanhanger of in een flightcase. Desnoods in je gitaarkoffer.
Als een onverlaat ermee vandoor gaat krijg je een sms met een waarschuwing en je kunt de politie bellen en een code geven.
Want op internet, of via sms peilverzoekjes, is de positie van het apparaat gewoon op een (web)kaart te volgen.
Nu het mooie stuk....Kost 170 euro inclusief 77 smsjes. En kost niets als je hem uit hebt staan of als je geen spullen gebruikt aan abbonement. Dus ook voor weekendsetups handig.
Kort geleden gekocht. En verdomt. het werkt goed.
Na de tom-tom zelden meer zo een "deze moet ik hebben" impuls gehad!
iets voor in het licht-geluid assortiment?
Comment