@Stijns
Ik ben van mening dat zeker op productie vanaf een zeker formaat een ASL of Portofoon iets is dat geregeld dient te zijn door het facilitair/technisch bedrijf dat alles neer zet.
Zijn zeker tools die erg prettig zijn.
USB Stick heb ik ook wel, maar meestal gaat er een laptop al mee met software van diverse systemen en voor diverse berekeningen.
@qvt
1:1 Trafo moet ik zien als aard-onderbreker? Ben zeer geïnteresseerd in zoiets om op uitgangen te gebruiken, kan ze alleen zo snel nergens vinden. Merk/Type/webshop?
Verder zit ik nog steeds te twijfelen over aantallen.
Zit voorlopig op:
8x TRS Jack > XLR (f)
6x TRS Jack > XLR (m)
5x XLR (m) > XLR (m)
5x XLR (f) > XLR (f)
4x XLR (f) > 2x XLR (m)
2x 3,5 Jack > 2x 6,3 mono Jack
1x 3,5 Jack > 2x XLR (f)
Verdere verloopjes zit ik nog over te twijfelen, eventueel wat Tulpjes... (naar 6,3mono Jacks ofzo?)
Ik ben van mening dat zeker op productie vanaf een zeker formaat een ASL of Portofoon iets is dat geregeld dient te zijn door het facilitair/technisch bedrijf dat alles neer zet.
Zijn zeker tools die erg prettig zijn.
USB Stick heb ik ook wel, maar meestal gaat er een laptop al mee met software van diverse systemen en voor diverse berekeningen.
@qvt
1:1 Trafo moet ik zien als aard-onderbreker? Ben zeer geïnteresseerd in zoiets om op uitgangen te gebruiken, kan ze alleen zo snel nergens vinden. Merk/Type/webshop?
Verder zit ik nog steeds te twijfelen over aantallen.
Zit voorlopig op:
8x TRS Jack > XLR (f)
6x TRS Jack > XLR (m)
5x XLR (m) > XLR (m)
5x XLR (f) > XLR (f)
4x XLR (f) > 2x XLR (m)
2x 3,5 Jack > 2x 6,3 mono Jack
1x 3,5 Jack > 2x XLR (f)
Verdere verloopjes zit ik nog over te twijfelen, eventueel wat Tulpjes... (naar 6,3mono Jacks ofzo?)
Comment