Bedrijfsfeestjes weer populairder?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • showband
    • May 2001
    • 4524

Bedrijfsfeestjes weer populairder?

volgens het nieuws worden Bedrijfsfeestjes weer populairder.
    Er wordt dit jaar wel weer wat gedaan, maar ik heb niet de indruk dat het weer sterk aan het aantrekken is. Buitenfestivals blijft goed gaan. En bruiloften blijft altijd. Maar bedrijfsfeesten in de lift? Merken jullie er wat van?

Carriere - Bedrijfsfeestjes weer populairder - Z24.nl
    lekker belangrijk!
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

Showband, het is misschien streek gebonden, maar bedrijfsfeesten worden hier weggekaapt door goedkope DJ's.
    Wat bij ons dan wel beter in de lift zit zijn dans-namiddagen en avonden voor 50 + , namiddagen voor senioren, 25, 40, 45 en 50 jarige jubileums.
    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• HR Soundproductions
      • Oct 2005
      • 650

Als ik het betreffende stukje zo eens lees, verwacht ik niet dat het soort feesten waar ik normaal op draai (100 -250 man) ook weer gaat aantrekken. Ik zie dat tenminste vooralsnog niet in mijn boekingen terug, ook bij het buro waar ik regelmatig voor werk is deze nieuwe trend nog niet zichtbaar. Inderdaad zijn de single-avonden, jubilea en dat soort zaken waar wel om gevraagd wordt. Maar dat is vooralsnog particulier initiatief.

Comment

• tha_dj
        • Jan 2004
        • 375

En wij, merken eigenlijk dat er toch wel overal in de buurt MEER wordt georganiseerd !!!

Zitten ook in de springkussens en kinder spellen / helium ballonen ( het vrouwtje haar tak )
        En uiteraard in de disco's en kleine bandjes, losse verhuur. ( mijn tak )

NIET dat het uitmaakt, want loop al die zooi op te bouwen en bezorgen, maar planning is in ieder geval wel gedaan !!!

Merken zelf eigenlijk wel dat er MEER klandizie is, voornamelijk omdat er meer mensen met de buurt een feestje geven, i.p.v extra weekje vakantie ofzo ???

Hebben voorlopig niks te klagen dit jaar En dan moet de kermis Edam / Volendam en feestdagen nog komen !
        your light !

Comment

• Reznik
          • Aug 2010
          • 16

@sis: die goedkope dj's is al jaren een trend en een probleem (ook vooral voor de "traditionele dj's". Ik denk dat die markt niet veel meer op gaat veren....
          ________
          Oh ja joh?

Comment

• HR Soundproductions
            • Oct 2005
            • 650

Originally posted by tha_dj
            En wij, merken eigenlijk dat er toch wel overal in de buurt MEER wordt georganiseerd !!!

Merken zelf eigenlijk wel dat er MEER klandizie is, voornamelijk omdat er meer mensen met de buurt een feestje geven, i.p.v extra weekje vakantie ofzo ???!
            Deze extra of meer klandizie zijn dit particulieren die een feestje geven of zijn dit bedrijven die jou boeken???

Comment

• tha_dj
              • Jan 2004
              • 375

Kijk dat verschilt, maar MIJN klandizie is veelal ( verenigingen, particulieren )

Muziekje, springkussen, enz.....

Bedrijven meer in de feestmaanden NU zo rond de vakantie ( bedrijfsborreltje ) en december ook weer.

Zijn dus onder aan de ladder bezig, maar door profesionalisering ( beter bedrijfs uiterlijk en betere merken willen we meer richting PRO niveau ).

Doe het er voorlopig overigens naast, ben autocad tekenaar bij Pneuman brandmeldpanelen in Volendam ( Kan ik hele leuke labels maken en stickers, blindplaten, enz ).
              Freelance zoals ERG veel doen, is niet mijn ding omdat je de ene keer voor X staat en dan weer voor Jezelf ( klanten snappen dat soms niet echt ).
              your light !

Comment

Working...