Oplichter aktief - Stefano Foresti - forum

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rolandino
    • Mar 2007
    • 1451

Oplichter aktief - Stefano Foresti - forum

Beste Collega's,

Er is een oplichter aktief in de verhuur sector.

Zijn naam is Stefano Foresti.

Hij huurt een DJ set en brengt hem niet meer terug.

Ik ben er zelf natuurlijk ook achter gekomen en na onderzoek op internet zijn er al meerdere collega's de dupe van deze heren.

Ze werken met meerdere personen de huurder zelf is een italiaan en zijn handlanger een nederlander.

Deze persoon belt op en maakt een reservering en de italiaan belt later op om het te bevestigen en een afspraak te maken van de tijd om af te halen.

Bij mij hebben ze 2x cdj1000 MK3 en een DJM600 meegenomen.

Ze hebben borg betaald ( 250 ) en de huurprijs ( 125 ) vooraf dus heb al een klein gedeelte terug.

Heb al kontakt gehad met politie maar die kunnen niets doen omdat hij niet te achterhalen is ( heb zijn paspoortnummer en gegevens in Amerika )

Ook zijn er adressen bekend in Amsterdam en Deventer met allemaal verschillende telefoonnummers die niet meer worden opgenomen.

Ze komen de spullen met een kleine auto ophalen die donker gekleurd is ( blauw of zwart )

Als er meerdere zijn die al de dupe zijn van deze heren of toevallig hem nog als klant krijgt ( liefst dan vasthouden en kontakt opnemen met mij )

Dan kom ik het persoonlijk afhandelen en zorg ik ervoor dat hij dit niet meer doet bij andere collega's

( rede hiervoor is dat de politie niets kan doen tegen deze jongen )

Mijn telefoonnummer is 0653871558 !
    Last edited by Rolandino; 11-09-10, 20:12.
    EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

In elk geval een mooie "Italiaanse" verbastering van Stef Bos... Sorry hoor, maar Foresti klinkt niet eens Italiaans... Best doorzichtig allemaal...
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• geenstijl21
      • Jan 2008
      • 462

Bwefar uit Zwolle en Blacknight uit Laren zijn ook al slachtoffer van Stefano.

Bij TTM uit Bathmen zijn 2x een CDJ2000 en een mixer uit de feesttent in Holten gestolen.
      "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

Comment

Working...