Onderzoekje interesse in online veiling tweedehands spullen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @lex
    • Jul 2006
    • 1087

Originally posted by renevanh
    Veiling overzicht | CrashHouse ? Buy now...or never!

Zoiets??
    Zo ja, dan bestaat het al :P
    Ik heb ook nergens beweerd dat ik er een nieuwe veilingsite voor in het leven wil roepen. Sterker nog ik pleit juist voor een bekende veilingsite als BVA of TWA. Zij hebben een zeer grote klantenkring (en dan bedoel ik dus de biedende zijde en niet de failliete zijde), waar je op die manier zeer goed gebruik van kan maken. Het voordeel is ook dat zij betaald worden door het opgeld (16%) dat over de gegunde kavels wordt geheven. De biedprijs is dus dat wat je ervoor krijgt.

@lex
    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• daviddewaard
      • Mar 2008
      • 627

Originally posted by moderator
      Deze mogelijkheid bestaat al.
      De PA markt in Houten en de musicassions in Rijswijk zijn prominente voorbeelden.
      Je 'eens per jaar een grote veiling' wordt jaarlijks in Houten gehouden
      Ja heel leuk maar weinig PRO AUDIO meer te vinden op die beurs
      paar grote bedrijven die hun 2e hands spul aan bieden en de rest van de beurs is overspoeld met drive inn disco boeren en dealers van de china zooi uit limburg, of berheringer of nog erger.
      kortom meer als 50% van het aangeboden goed is niet eens 2e hands laats staan pro audio.
      lijkt meer op de uitverkoop van bart smit
      A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

Working...