Ik ben benieuwd hoe groot de reismarges genomen worden op het moment. We hebben een paar jaar terug hierover eens een discussie gehad. Sindsdien is het weer drukker geworden op de weg. Graag peil ik het weer eens.
stelling bij een gemiddelde klus:
een feest op vrijdagavond.
even uitgaande van 100Km rijden in de randstad. (amsterdam / den haag, utrecht / rotterdam, leiden / gouda enz)
Bestemming partycentrum aan de rand van de stad in een woonwijk maar met een plek om te verladen voor de deur. en gratis parkeren in de wijk...
Hoe lang neem je als tijd voor "onvoorzien" als de zaal gereed moet zijn om:
bij "zaal gereed" 17:00
bij "zaal gereed" 18:00
bij "zaal gereed" 19:00
bij "zaal gereed" 20:00
bij "zaal gereed" 21:00
Hoe vaak komt dit goed uit met deze marge? 99%? / 80%
(Ben je dan veel/vaak te laat?)
dit is een enquete uit pure belangstelling wat een huidige norm is geworden. Geen thread om horrorverhalen over "die ene keer stond ik 4 uur vast" te spuien aub.
stelling bij een gemiddelde klus:
een feest op vrijdagavond.
even uitgaande van 100Km rijden in de randstad. (amsterdam / den haag, utrecht / rotterdam, leiden / gouda enz)
Bestemming partycentrum aan de rand van de stad in een woonwijk maar met een plek om te verladen voor de deur. en gratis parkeren in de wijk...
Hoe lang neem je als tijd voor "onvoorzien" als de zaal gereed moet zijn om:
bij "zaal gereed" 17:00
bij "zaal gereed" 18:00
bij "zaal gereed" 19:00
bij "zaal gereed" 20:00
bij "zaal gereed" 21:00
Hoe vaak komt dit goed uit met deze marge? 99%? / 80%
(Ben je dan veel/vaak te laat?)
dit is een enquete uit pure belangstelling wat een huidige norm is geworden. Geen thread om horrorverhalen over "die ene keer stond ik 4 uur vast" te spuien aub.
Comment