Waarom laat je je DJ gear stelen?
Collapse
X
-
EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
ik gebruik tijdens kussen een track-jack.
TrackJack: GPS Track & Trace volgsystemen
korte batterijduur dat wel. het is echt een ding wat je even in een kist gooit voor als je die niet in het zicht kan laten staan.lekker belangrijk!Comment
-
Ik heb een voertuigvolgsysteem in mijn auto laten inbouwen. Zodra het alarm afgaat krijg ik telefoon van de centrale. Als de auto gaat bewegen voordat ik het kan controleren wordt deze door de centrale gevolgd. Door dit systeem kan ik 's nachts weer slapen. Maar het is veel te duur voor je Pioneer spelertjes en het heeft een grotere accu nodig dan de accu van een GSM.
@lexHet is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...Comment
-
Er worden hedendaags genoeg Piosets aangeboden tegen absurde prijzen vanaf 1000 euro ( en het mooiste allemaal vanuit Amsterdam en engelstalig sprekende / schrijvende mensen.
Als je reageert moet je geld storten via een trustfonds van ebay ( terwijl de advertentie op marktplaats staat ) En er is geen mogelijkheid om het af te halen tegen kontante betaling.
Heb hier al melding tegen gedaan bij Marktplaats en de lokale politie maar die doen er blijkbaar niets mee !EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
Nee, Marktplaats doet er NIKS mee !!! Die willen geen werk hebben van de site. Heb ook al een aantal meldingen gedaan van oplichterij, maar je hoort er nooit meer wat van en de personen zijn nog steeds actief.
En plaatselijk Politie, die ook.......die hebben al genoeg te schrijven.your light !Comment
-
Bij dat soort meuk 'weet' je gewoon dat het gestolen/niet fris spul is... maar er zullen er genoeg intrappen, blijven Nederlanders toch
Zelfde met die chinese electronicashops die prijzen dik onder inkoop aanbieden... en de nigerianen die alles wel opkopen.Vitality ShowComment
-
Marktplaats is eigendom van Ebay, dus dat is nog een beetje te volgen. Alleen is dat trustfonds zo'n vaag verhaal, dat moet makkelijk te misbruiken zijn.Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
Comment