HVB failliet

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Whitefarmer
    • Oct 2003
    • 1244

Vorige week stond er alleen nog de fotobrochure, nu dus alle kavels.

ach, zo is het een uurtje of 5 later.....

Er staat wel wat nuttigs tussen, maar je ziet nu al dat er stevig geboden wordt op sommige kavels
    Groeten John
    ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
    Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• badboyscrew
      • Aug 2000
      • 304

Word nu al als gekken geboden op somige dingen word dus allemaal veel te duur
      groeten alex

Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

Comment

• Whitefarmer
        • Oct 2003
        • 1244

ik zag een sennheiser freeportje gaan voor € 190,- (ex opgeld/btw)
        Groeten John
        ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')

Comment

• timedriver
          • Sep 2010
          • 144

Apart: rij je afgelopen dinsdag op de A6 bij Emmeloord, wordt je ingehaald door de Mercedes Sprinter uit de veiling...(Duidelijk herkenbaar aan de grote schaafplek op de zijkant...)
          I am a Timedriver!

Comment

• mvdwerff
            • Sep 2010
            • 144

Waarom is dat apart?
            Alle spullen worden nog gebruikt op klussen! Dus ook de logistieke materialen.
            Mark van der Werff
            Eventpower mobiele stroomvoorziening

Comment

• Whitefarmer
              • Oct 2003
              • 1244

toch een 11 kaveltjes weten te bemachtigen, van flash player tot cased tv's , video distributie, laserdisc player met disc's en vage video achtige kolommen (focus)??

owja, en een kaveltje toetsenborden en divers....
              Groeten John

Comment

• timedriver
                • Sep 2010
                • 144

Originally posted by mvdwerff
                Waarom is dat apart?
                Alle spullen worden nog gebruikt op klussen! Dus ook de logistieke materialen.
                Vond het wel grappig...ik reed in mijn caddy op knooppunt Emmeloord, kijk naar links en zie enkel een zwarte bus met krassen. Ik had even een aha erlebnis!
                I am a Timedriver!

Comment

• Photonics
                  • Jun 2009
                  • 11

veiling

Ik heb ook een aantal spulletjes gekocht. Oa de doremi players waren een goeie aanwinst verder hebben ze ook kapotte rommel op de veiling gebracht.

Vind dit echt niet kunnen. Ik dacht om een werkende Perfect cue te kunnen komen van hvb. Toen het echter aankwam bleek het een toestel van banopro te zijn... Met vermelding op de doos: ontvanger kapot... Maar op de foto's lag de doos natuurlijk wel open. Je kon dit dus niet weten...

Correct is anders!

Comment

• ralph
                    Banned
                    • Aug 2000
                    • 2649

Lijkt me dat je melding op een forum ook niet echt DE manier is om je "geschil" met de veilingmeester te beslechten?!

Comment

• tha_dj
                      • Jan 2004
                      • 375

Originally posted by Photonics
                      Ik heb ook een aantal spulletjes gekocht. Oa de doremi players waren een goeie aanwinst verder hebben ze ook kapotte rommel op de veiling gebracht.

Vind dit echt niet kunnen. Ik dacht om een werkende Perfect cue te kunnen komen van hvb. Toen het echter aankwam bleek het een toestel van banopro te zijn... Met vermelding op de doos: ontvanger kapot... Maar op de foto's lag de doos natuurlijk wel open. Je kon dit dus niet weten...

Correct is anders!

Tja....had voor de aardigheid op de site vermeld kunnen worden ja !

Maar daarvoor hebben zij zich ingedekt met een KIJK dag !!!
                      Kan je gebruik van maken, hoeft niet......
                      hangt er vanaf wat je zelf verstandig lijkt

your light !

Comment

• steed
                        • Sep 2008
                        • 68

Fire & ice Licht en geluid failliet

En wederom een bedrijf omgevallen...

Faillissement Fire & Ice

Op 15-03-2011 is Fire & Ice te Zeijen (Drenthe) door de rechtbank in Assen failliet verklaard. Als curator is aangesteld mr. J.M. Sprangers. De (hoofd)activiteit van Fire & Ice verhuur verkoop geluid en Licht.
                        Er zijn (nog) geen verslagen beschikbaar.

en een mega platen maatschappij....

Op 03-05-2011 is Gmi Music Partners B.V. h.o.d.n. Gmi Music Magazine te Duiven (Gelderland) door de rechtbank in Arnhem failliet verklaard. Als curator is aangesteld mr. C.A.M. Nijhuis. Er zijn 2 verslagen beschikbaar.

het is niet anders...sterkte allemaal in deze moeilijke tijd...

Comment

Working...