Alweer Megasound/MS failliet

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • geenstijl21
    • Jan 2008
    • 462

Alweer Megasound/MS failliet

Het streven bij sommige mensen is om zo vaak als mogelijk failliet te gaan

Update, iets te voorbarig geweest ze zijn doogestart msp http://www.kvk.nl/handelsregister/zo...T=081840870000
    Last edited by geenstijl21; 11-03-11, 15:45.
    "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"
  • Timo Beckman
    • Jul 2006
    • 1298

Ik twijfelde even of ik deze heren kende maar toen ik de prijslijst met namen en de producties die ze doen zag begon er het eea te dagen .
    Met 1 van deze heren heb niet al te beste ervaringen en met mij nog vele andere voor zo ver ik weet .

Ik ben ze een als ms producties 1 x tegen gekomen op een autocross een jaar of 3 geleden .

Ik moest daar een bandje doen als gast tech . Er werd verwacht dat ik als ik er toch was even alles aan zou sluiten daar het bandje wat voor mij stond zijn eigen spul had staan .
    Op zich geen probleem maar zorg dan dat er een tech van het bedrijf erbij staat die alle nummers op diverse spinners uit zijn hoofd kent en niet alles moet terug zoeken in het rack (wat mij dus wel over kwam) . Fijn ook dat er tijd voor was (niet dus) .

Ook leuk dat 1 van die mensen mij maar gelijk op de breek ploeg had gezet ook onder het mom van als je er toch bent (en nee we betalen daar niet voor omdat ik toch al door het bandje betaald werd) .

Vlak voor show time kreeg ik een belletje van mijn opdrachtgever met het advies om gelijk bij einde show weg te wezen daar er een paar schuld eisers onderweg waren met een vrachtwagen om wat rekeningen die nog open stonden te vereffenen met de spullen die aldaar gebruikt werden .

Meestal werk ik met veel plezier in die omstreken (Gelderland en de achterhoek) maar dit was een wat minder geslaagde dag
    Last edited by Timo Beckman; 11-03-11, 21:17.

Comment

• Whitefarmer
      • Oct 2003
      • 1244

Originally posted by Timo Beckman
      .... daar er een paar schuld eisers onderweg waren met een vrachtwagen om wat rekeningen die nog open stonden te vereffenen met de spullen die aldaar gebruikt werden .
      Is dat de manier??

Dan ga ik denk ik volgende week ook bij een 'klant' op locatie 'winkelen'.....
      Groeten John
      ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
      Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• rinus bakker
        • Mar 2002
        • 5430

Originally posted by Whitefarmer
        Is dat de manier??
        Dan ga ik denk ik volgende week ook bij een 'klant' op locatie 'winkelen'.....
        Dat is geleidelijk aan "de manier" geworden die formeel van de wetgever niet mag,
        maar voor 95% van de gevallen niet wordt
        -aangegeven / -onderzocht / -voorgeleid / -bestraft.
        Want Justitie is een tragische herhaal-faal-club geworden,
        dat alleen nog goed funktioneert via hun flitspalen...
        Waar het natuurlijk niet of nauwelijks om handhaving gaat,
        maar puur om geld op te halen voor het in stand houden van ....
        .... allerlei slecht-functionerende overheidsdiensten.

Dus:
        'dat is de (enige) manier!'
        Brutalen hebben (volgens het gezegde) al jaren de halve wereld,
        en inmiddels
        hebben de onbeschoften al bijna alles van de resterende helft.
        een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• DJ Antoon
          • May 2005
          • 1681

Originally posted by rinus bakker
          Dat is geleidelijk aan "de manier" geworden die formeel van de wetgever niet mag,
          maar voor 95% van de gevallen niet wordt
          -aangegeven / -onderzocht / -voorgeleid / -bestraft.
          Als je dit dan met een deurwaarder erbij doet is het helemaal legaal... Indien nodig helpt de politie ook nog mee.

Comment

• Mark-LED
            • May 2004
            • 822

Rinus er bestaat nog zoiets als recht van retentie, maar dat geld alleen voor spullen die je zelf geleverd hebt.

Zomaar spullen op komen halen omdat je een freelance factuur open hebt staan is wel strafbaar en wordt gekenmerkt als diefstal.

Maar goed ik kan het goed begrijpen, MS kennende ging dat ook niet om facturen van rond de 1000 euro..

Comment

• rinus bakker
              • Mar 2002
              • 5430

Op papier bestaan er allerlei rechten in onze "rechtstaat"
              In de praktijk zijn er aan de ene kant:
              boeren-slimme advocaten en boeven en burgers...
              en aan de andere kant:
              nogal eens flaters slaande agenten, rechercheurs, forensisch lab-ers en openb.aanklagers.
              En supersoepele uiterst dader-vriendelijke rechters.
              En dat allemaal onder toezicht van de "liberaal-sociaal-christelijke" slappe knieen polder-politici.
              Die het allemaal ook eigenlijk geen reet kan schelen,
              als ze zelf hun baantjes maar geregeld hebben...
              (D'66 had zo'n bonus-bankier-beffende BoeleStaal er natuurlijk allang uit moeten flikkeren.)

Comment

• MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

Originally posted by Mark-LED
                Zomaar spullen op komen halen omdat je een freelance factuur open hebt staan is wel strafbaar en wordt gekenmerkt als diefstal.
                Maar het werkt wel.
                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• eddy56
                  • Mar 2004
                  • 102

Zoek dan ook alles op, fallisement is van 2008, wel apart dat sommigen tijd na tijd falliet kunnen gaan ja..

Gr Eddy
                  Apogee, i\'m loving it!

Comment

• rinus bakker
                    • Mar 2002
                    • 5430

Die hebben een goede studie gemaakt van de vloerbedekking- en tapijten-handels,
                    want daar ging (gaat?) dat ook jarenlang al zo.

Comment

• Gast1401081
                      • Mar 2001
                      • 7999

het leukste is de Actio Pauliana, waarmee de heren ineens prive aansprakelijk zijn voor de trammelant.

Comment

• Watt Xtra
                        • Oct 2004
                        • 1119

hahah ik vind het zo mooi he wat die heren daar doen. Alweer een andere naam, echt creatief zijn ze er ook niet mee..... De naam komt elke keer weer terug, MS... de magische letters, hoeveel combinaties kunnen ze nog maken?

Maar het blijft triest dat er bedrijven omvallen, opstaan doorgaan enz enz...
                        JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Mark-LED
                          • May 2004
                          • 822

Originally posted by MusicXtra
                          Maar het werkt wel.
                          Totdat ze aangifte van diefstal doen.

Zelfde idee als die Albert Heijn personeelsleden die een dief afgetuigd hebben, wie kreeg er schadevergoeding?

Comment

Working...