hoe is het in limburg??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • showband
    • May 2001
    • 4524

bedankt fiesta.
    Ik schrijf mijn kommentaar ook uitsluitend om op dit forum inzicht te geven hoe ik als band nu eigenlijk een verhuurder kies. Dat lijkt me nuttige info voor de verkoopafdeling van een verhuurder. En wel zo gebalanceert tegenover de kritiek die ik hier heb lopen spuien.

Het barst van de verhuurders en er is beperkte tijd. De eerste inschatting moet dus wel op het algemene salesplaatje gaan in dit geval. En uiteindelijk werkt het al een paar jaar goed voor onze band. (behalve dus wat oplosbare maar rare hiccups waar deze threat vandaan komt)
    Last edited by showband; 06-06-11, 13:22.
    lekker belangrijk!

Comment

• jaksev
      • Jul 2007
      • 365

Een goede kennis van mij werkt bij Houben Media Techniek.

Wat Fiesta zegt klopt. Ik heb zelf wel eens een klein beamer schermpje gehuurd. Maar ook wel is via een bedrijfje waar ik wel eens werk, 6 LCD schermen.

Dus niet alleen grote verhuur projecten ook kleine dingen.

Ben zeer tevreden!

Comment

• dj-wojcik
        • Jul 2008
        • 911

Originally posted by jaksev
        Ik kan genoeg bedrijven in mijn regio opnoemen waar je prettig mee samen kan werken en met gerenommeerde professionele merken werkt. En met ervaren mensen werkt. en dus een band/artiest/disco goed uit kunt versterken.

JMS in Meijel
        Demo in Meijel
        Houben in Roermond
        Soundwave in America
        JPPA in Horst
        Star in Kronenberg
        Dynamic in Venlo
        Bert van Cuijk in Baarlo

en ga zo maar even door.

Zelf doe ik vooral Disco`s en af en toe een P.A. oordeel zelf maar of ik een discoboer ben
        www.light-flash.nl

uuuhh?? Demo?.. Meijel. Is dit die zelfde Demo als wij hier in Noorbeek moeten hebben?
        [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
        [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Beckers Entertainment
          • Dec 2008
          • 650

Demo heeft JMS overgenomen. Zitten tegenwoordig dus in Noorbeek (als Demo) en in Meijel (als JMS).
          Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• dj-wojcik
            • Jul 2008
            • 911

My bad. Schijnbaar niet volledig op de hoogte meer van Demo. Ik heb ze ook al een tijdje niet meer gezien. Hoewel ze wel op de Reimeifeesten stonden.
            [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
            [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• onnog
              • Oct 2010
              • 3

Originally posted by Beckers Entertainment
              Demo heeft JMS overgenomen. Zitten tegenwoordig dus in Noorbeek (als Demo) en in Meijel (als JMS).
              Ook ik Meijel heet het nu gewoon Demo, alleen zul je dat voorlopig nog niet overal aan zien.

Comment

Working...