PV Showservice over de kop...
Collapse
X
-
das de man die mijn eeuwige waardering en respect kreeg door midden in de show eten te organiseren voor de crew, en zelf een pauze-cd'tje instartte.
Onder het mom van " Wie niet werkt zal niet eten, maar dat geldt ook andersom..."
Blijkt maar weer dat de normale boekhoudkundige analyses voor deze bedrijfstak toch iets anders werken dan bij de Shell, Unilever, en Philips.
(waar Cor Boonstra er eind vorige eeuw heel kort over nadacht, en met spoed PhonoGram verkocht...gisteren een leuke docu over op nld2)Comment
-
@Hans V, OEPZ toch verkeerd begrepen......inderdaad....zo'n 8 maanden geleden vertrokken met het EX personeels lid, welke inmiddels freelanced met de jongens.
En waarom ik dat weet, 1 van de animals is ook MIJN personeel en familie ( koude kant ) verders zijn de Bazen ( producers ) kenissen.
Verder weet ik er weinig van, maar goed, vindt het wel jammer dat met zoveel werk het toch niet gewoon overeind blijft.your light !Comment
-
-
Jammer dat PV terziele is maar shit happens..Groeten fan 'n gek ut FryslanComment
-
-
uit een lege bv valt toch weinig te veilen.groeten alex
Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.Comment
-
Zo te zien draait de boel weer onder de naam Eventsound.nl
Duidelijk een doorstart van PV Show maar van mij mag Hans Valkema wel het een en ander uitleggen op de site.
De website staat vol met artiesten die inmiddels elder onderdak hebben gevonden en referenties van het oude bedrijf.
Ik vind het een vreemde manier van communicatie; pronken met de 'veren' van een voormalig edoch failliete onderneming. Wie is nu wie daar en wie is de nieuwe 'investeerder', zou voor de site een communcatie naar de nieuwe klant wel wenselijk zijn.d&b AudiotechnikComment
-
Er staan zelfs artiesten bij die ze al jaaaaaren niet meer doen ! Ja met kerst 2010 hebben ze nog met 1 groep een optreden in Italie gedaan, omdat ik een prijs bij het buro neerlegden, die gezien de opdracht geheel gerechtvaardigd was, zij deden het voor de prijs van een tapeshow met feestdagen toeslag (!).
Raar dat ze dan op een gegeven moment de stekker eruit trekken....Comment
-
Ja, de mooie foto's, praatjes te gekke referenties, enz staan er nog !!!
Maar hoe is het afgelopen met de mensen, bedrijven die nog een klap aan geld kregen ???
Zou denk zelf als persoon van een failliete onderneming, met schulden bij bepaalde mensen, NIET onder een andere naam naar buiten durven komen binnen dezelfde klanten kring en branche.
Maar moet zeggen, ze hadden / hebben wel 2 hele VETTE trailers :-)your light !Comment
-
Even vooropstellen is het feit dat de stekker er niet vrijwillig is uitgetrokken, maar door bepaalde schuldeisers!
De naam is gewijzigd omdat de oude naam een bepaald gezicht aan vast zat die al een tijdje niet meer werkzaam was.
Echter zijn we druk bezig met het onderhoud van de website , geef jullie gelijk dat de artiesten en referenties niet meer passen op de site.
Dit zal zeer binnenkort ook worden verwijderd.
@Hansvandemen , ik lees dat je het geluid verzorgd voor 2 Brothers On The 4th Floor ? Zie ik je dan 1e kerstdag op een 90's party in Steenwijk ?Comment
Comment