PV Showservice over de kop...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HansV
    • Jul 2011
    • 7

Ik kan niet anders dan je gelijk geven..
    Daar laat ik het bij.

P. Is al lang niet meer werkzaam bij ons.

Enne de broodjes , das heel lang geleden en verleden tijd :-)

Originally posted by Olaf Duffhuës
    Ik hoop dat ie nu wel voor normale prijzen gaat werken...Niet om nu ineens lullig te doen, maar hij heeft in de loop der jaren niet overal vrienden gemaakt...En natuurlijk is er ook personeel geweest die duur waren...Ook begrijp ik wel dat hij slecht nee kon zeggen, maar soms moet dat...Het is leuk als je een wereld tour kunt doen, maar dan moet je het wel goed organiseren en vooral proberen daar een goed persoon op te krijgen en vooral zelf zoveel mogelijk in dit kleine landje blijven..En vooral beter naar papa luisteren denk ik... Dit is mijn visie op het verhaal aan de hand van mijn ervaring met Pascal V...Ik kan het goed mis hebben, maar zo heb ik het ongeveer zelf gezien. Pascal kan het wel, denk ik en Pascal is denk soms best een lieve jongen, maar blijf scherp en opletten..En probeer de juiste mensen om je heen te krijgen...

Zijn er nog steeds van die lekkere broodjes kaas in huize Versnel?...

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

Originally posted by Olaf Duffhuës
      ..En vooral beter naar papa luisteren denk ik...
      das de man die mijn eeuwige waardering en respect kreeg door midden in de show eten te organiseren voor de crew, en zelf een pauze-cd'tje instartte.

Onder het mom van " Wie niet werkt zal niet eten, maar dat geldt ook andersom..."

Blijkt maar weer dat de normale boekhoudkundige analyses voor deze bedrijfstak toch iets anders werken dan bij de Shell, Unilever, en Philips.
      (waar Cor Boonstra er eind vorige eeuw heel kort over nadacht, en met spoed PhonoGram verkocht...gisteren een leuke docu over op nld2)

Comment

• tha_dj
        • Jan 2004
        • 375

@Hans V, OEPZ toch verkeerd begrepen......inderdaad....zo'n 8 maanden geleden vertrokken met het EX personeels lid, welke inmiddels freelanced met de jongens.

En waarom ik dat weet, 1 van de animals is ook MIJN personeel en familie ( koude kant ) verders zijn de Bazen ( producers ) kenissen.

Verder weet ik er weinig van, maar goed, vindt het wel jammer dat met zoveel werk het toch niet gewoon overeind blijft.
        your light !

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Originally posted by tha_dj
          Verder weet ik er weinig van, maar goed, vindt het wel jammer dat met zoveel werk het toch niet gewoon overeind blijft.
          Blijkt maar weer dat je van omzet niet kunt vreten, daar heb je winst voor nodig.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• PeterZwart
            • Jan 2008
            • 402

Originally posted by HansV
            Ik kan niet anders dan je gelijk geven..
            Daar laat ik het bij.

P. Is al lang niet meer werkzaam bij ons.

Enne de broodjes , das heel lang geleden en verleden tijd :-)
            Doe mij nog maar zo'n doosje met sportlife kauwgom.. of iets uit de slamFM Grabbelton (rubbertjes)

Jammer dat PV terziele is maar shit happens..
            Groeten fan 'n gek ut Fryslan

Comment

• ljanton
              • Sep 2003
              • 373

Doorstart? Dus geen toffe outletdeals van leuk materiaal?

Comment

• HansV
                • Jul 2011
                • 7

We hebben gewoon een doorstart! Dus het topic mag dicht.

Comment

• stainz
                  • Sep 2009
                  • 609

Heel veel succes met de doorstart zullen we maar zeggen dan en hopelijk geleerd van waar het nu mis gegaan is.

en Hans, topics gaan hier op het forum zelden tot nooit dicht.

Comment

• Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

Originally posted by HansV
                    We hebben gewoon een doorstart! ....
                    Zet'm op, witte muizen!

Comment

• badboyscrew
                      • Aug 2000
                      • 304

uit een lege bv valt toch weinig te veilen.
                      groeten alex

Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

Comment

• showband
                        • May 2001
                        • 4524

is dat met de complete oude inventaris of is er ook een (deel) verkocht?
                        lekker belangrijk!

Comment

• MusicSupport
                          • Feb 2006
                          • 1016

Zo te zien draait de boel weer onder de naam Eventsound.nl
                          Duidelijk een doorstart van PV Show maar van mij mag Hans Valkema wel het een en ander uitleggen op de site.
                          De website staat vol met artiesten die inmiddels elder onderdak hebben gevonden en referenties van het oude bedrijf.
                          Ik vind het een vreemde manier van communicatie; pronken met de 'veren' van een voormalig edoch failliete onderneming. Wie is nu wie daar en wie is de nieuwe 'investeerder', zou voor de site een communcatie naar de nieuwe klant wel wenselijk zijn.
                          d&b Audiotechnik

Comment

• Hans van Demen
                            • Oct 2011
                            • 113

Er staan zelfs artiesten bij die ze al jaaaaaren niet meer doen ! Ja met kerst 2010 hebben ze nog met 1 groep een optreden in Italie gedaan, omdat ik een prijs bij het buro neerlegden, die gezien de opdracht geheel gerechtvaardigd was, zij deden het voor de prijs van een tapeshow met feestdagen toeslag (!).

Raar dat ze dan op een gegeven moment de stekker eruit trekken....

Comment

• tha_dj
                              • Jan 2004
                              • 375

Ja, de mooie foto's, praatjes te gekke referenties, enz staan er nog !!!

Maar hoe is het afgelopen met de mensen, bedrijven die nog een klap aan geld kregen ???

Zou denk zelf als persoon van een failliete onderneming, met schulden bij bepaalde mensen, NIET onder een andere naam naar buiten durven komen binnen dezelfde klanten kring en branche.

Maar moet zeggen, ze hadden / hebben wel 2 hele VETTE trailers :-)
                              your light !

Comment

• HansV
                                • Jul 2011
                                • 7

Even vooropstellen is het feit dat de stekker er niet vrijwillig is uitgetrokken, maar door bepaalde schuldeisers!
                                De naam is gewijzigd omdat de oude naam een bepaald gezicht aan vast zat die al een tijdje niet meer werkzaam was.

Echter zijn we druk bezig met het onderhoud van de website , geef jullie gelijk dat de artiesten en referenties niet meer passen op de site.
                                Dit zal zeer binnenkort ook worden verwijderd.

@Hansvandemen , ik lees dat je het geluid verzorgd voor 2 Brothers On The 4th Floor ? Zie ik je dan 1e kerstdag op een 90's party in Steenwijk ?

Comment

Working...