naar aanleiding van de spanningsproblemen in een ander topic waarbij de performance van een systeem misschien te lijden heeft gehad onder de opbouw en keuze van de stroomleverancier:
-wie is er ketenverantwoordelijk bij een festival / feest / evenement?
-vertrouw je daar genoeg op om zaken los te laten die jouw performance beinvloeden?
-hoe zijn je ervaringen op dit gebied? Gaat het altijd goed?
-welke dingen kun je "even meepakken" en wat moet je wegens kosten en tijd loslaten?
-is dit een risico op langere termijn? (komen klanten terug? stoot je potentiele klanten af?)
Ik open hem in het organisatieforum
Alvast wat losse flodders.
sinds google earth/streetvieuw en internet ga ik bij elke offerte virtueel foto's en bezichtigingen van de locatie doen. Dat heeft mij al een enorme kwaliteitsverbetering van de offertes gegeven tewijl het een kwartiertje werk is.
Dit ZOU niet nodig hoeven zijn, want ook in mijn overeenkomstjes staan de bekende trappen / bereikbaarheids clausules....
Maar iedereen weet hoe goed die soms werken.
-wie is er ketenverantwoordelijk bij een festival / feest / evenement?
-vertrouw je daar genoeg op om zaken los te laten die jouw performance beinvloeden?
-hoe zijn je ervaringen op dit gebied? Gaat het altijd goed?
-welke dingen kun je "even meepakken" en wat moet je wegens kosten en tijd loslaten?
-is dit een risico op langere termijn? (komen klanten terug? stoot je potentiele klanten af?)
Ik open hem in het organisatieforum
Alvast wat losse flodders.
sinds google earth/streetvieuw en internet ga ik bij elke offerte virtueel foto's en bezichtigingen van de locatie doen. Dat heeft mij al een enorme kwaliteitsverbetering van de offertes gegeven tewijl het een kwartiertje werk is.
Dit ZOU niet nodig hoeven zijn, want ook in mijn overeenkomstjes staan de bekende trappen / bereikbaarheids clausules....
Maar iedereen weet hoe goed die soms werken.
![Roll Eyes (Sarcastic)](https://www.forum.licht-geluid.nl/core/images/smilies/rolleyes.png)
Comment