Filemaker Pro

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

Filemaker Pro

zoals de titel al zegt : wie heeft er ervaring in FileMakerPro programmeren?

ik wil een database aanpassen, maar kom er zelf ff niet meer uit.
    Ik loop vast tegen wat scripts, die aan elkaargehangen moeten worden.
  • mrVazil
    • Mar 2010
    • 330

ik heb daar een tijdje in gewerkt als programmeur. Was niet echt m'n ding, maar mss kan ik je wel helpen, wat zoek je precies?

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

stel je voor : je hebt 10 baskasten met 18"s. (bedenkelijk merk, zeg maar)
      Nou wil ik precies weten welke luidspreker er in welke baskast zit, en welke er op recone ligt, en wanneer welke luidspreker gereconed is, en welke baskast er met welke amp is aangestuurd.

Dit verandert per week. ( zei al : bedenkelijk merk.) . Hoe schiet ik nu een serienummer van de voorraad naar de baskast, waarbij het oude serienummer van de baskast naar de voorraad gaat? Is daar een standaard scriptje voor?

Comment

• mrVazil
        • Mar 2010
        • 330

Makkelijkste is om je oude serienummer in een variabele te steken, nieuwe serienummer overschrijft het oude en de variabele gaat in de voorraad tabel.

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

zover was ik ook. Maar nou de bovenliggende actie nog. Of denk ik weer veel te windows?

Comment

• mrVazil
            • Mar 2010
            • 330

zal dat straks eens snel proberen te maken, is denk ik maar een klein scriptje maar zou je database even moeten namaken

Comment

Working...