1....2......ow...me rug! Til app

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MarkRombouts
    • Jan 2005
    • 1391

Het gebeurt inderdaad vaak. Afgelopen weekend ook weer mee mogen maken.

Wat mij wel opvalt is dat er weinig andere transporten zijn waarbij dergelijke hoeveelheden en gewichten handmatig worden geladen en gelost en gestapeld e.d.

Zou toch fijn zijn als daar eens iets werkbaars op gevonden kon worden. Trailer met een dubbele laadvloer is wellicht al een idee ??

Comment

• frederic
      • Jan 2006
      • 3511

Originally posted by MarkRombouts
      Het gebeurt inderdaad vaak. Afgelopen weekend ook weer mee mogen maken.

Wat mij wel opvalt is dat er weinig andere transporten zijn waarbij dergelijke hoeveelheden en gewichten handmatig worden geladen en gelost en gestapeld e.d.

Zou toch fijn zijn als daar eens iets werkbaars op gevonden kon worden. Trailer met een dubbele laadvloer is wellicht al een idee ??
      Denk dat een trailer met kleine heftruck, en laden langs de zijkant een betere optie is. Dan kunnen je een dubbele laadvloer voorzien.

Comment

• frederic
        • Jan 2006
        • 3511

Originally posted by renevanh
        Of jij doet te kleine klusjes... Twee trailers 3 hoog volstouwen met geluid is voor grote producties niet ongewoon hoor.
        En ja, daar komen dan nog 4 trailers licht bij.
        Tja we kunnen geen appelen met peren vergelijken.
        Als je grote producties doet, moet je maar zorgen dat je crew genoeg hebt om te laden en lossen.

Ik heb het vooral over kleine installaties die met 1 a 2 man moet gebeuren.

Comment

Working...