Na afgelopen maand een opdracht gedaan te hebben in Bloemendaal heb ik door weersomstandigheden (zand) voor ca € 25.000,- schade aan A/V apparatuur.
Schades zijn o.a.:
- Diverse truss gezandstraald
- Vervanging faders, printplaten en schoonmaakkosten CDJ-2000 en DJM-800
- Diverse lampen spots (theaterspots en sunstrips)
- Zandvrij maken van line array, versterk racks, movingheads en sunstrips.
Ik heb deze schade aangegeven aan de huurder maar deze is niet verzekerd voor weersinvloeden en geeft aan dat ik nalatig geweest ben doordat de truss carre podiums welke ik aangeleverd heb afgedekt zijn met gaasdoeken waar zand doorheen is gekomen. De huurder dreigt nu dus met juridische stappen.
Heeft iemand ervaring met soortgelijke situaties? Ben ik inderdaad nalatig geweest met de relatief kwetsbare podiums of kan ik dit volledig op de huurder verhalen?
Mvg,
JB
Schades zijn o.a.:
- Diverse truss gezandstraald
- Vervanging faders, printplaten en schoonmaakkosten CDJ-2000 en DJM-800
- Diverse lampen spots (theaterspots en sunstrips)
- Zandvrij maken van line array, versterk racks, movingheads en sunstrips.
Ik heb deze schade aangegeven aan de huurder maar deze is niet verzekerd voor weersinvloeden en geeft aan dat ik nalatig geweest ben doordat de truss carre podiums welke ik aangeleverd heb afgedekt zijn met gaasdoeken waar zand doorheen is gekomen. De huurder dreigt nu dus met juridische stappen.
Heeft iemand ervaring met soortgelijke situaties? Ben ik inderdaad nalatig geweest met de relatief kwetsbare podiums of kan ik dit volledig op de huurder verhalen?
Mvg,
JB
Comment