Concurrentievervalsing?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Arjan
    • Jul 2001
    • 241

Beste Niek,

Ook ik heb zoiets meegemaakt. Werd ik op donderdagmiddag door een man gebeld die met zeer snelle spoed voor vrijdagavond een drive-in show moest regelen, omdat de andere DJ had afgezegd. Ik heb toen gezegd dat ik wel kon komen maar dat ik wel extra rekende omdat het op zo'n korte termijn was. Was volgens de man geen probleem en zou mij kort daarna terugbellen om eerst te overleggen met de man die het geld van die club beheert. De man belde terug met het bericht dat alles OK was en dat ik kon komen. Had ik alles geregeld en 's avondslaat belde hij weer terug om te zeggen dat ik niet meer hoefde te komen, omdat de DJ toch weer kon komen, en omdat hij het toch maar wel gratis deed!!....

Ik was behoorlijk pissed!!

Deze tent hoeft al helamaal niet meer bij mij aan te komen met de vraag of ik bij ze kom...

See ya,

Arjan

<font color=\"red\">Waarom neemt er altijd iemand op als je een verkeerd telefoonnummer
    gedraaid hebt?</font id=\"red\">

Comment

• sussudio
      • May 2001
      • 534

Bij boekingen door onbekende klanten is het toch sowieso zaak om eerst een ondertekend contract in handen te hebben voordat je met je spullen gaat slepen.

Contract kunnen ze langsbrengen of faxen.

Drive-in Discoshow Sussudio
      Raad onze URL en win een blik op ons fotoboek.
      Drive-in Discoshow Sussudio
      Raad onze URL en win een blik op ons fotoboek.

Comment

• Repelsteeltje

Contract faxen? Ik heb toch liever een origineel in handen! En sommige narigheid is gewoon part-of-the-game... Goede marketing en vooral communicatie is essentieel.

Het is wederom maar een visie.

MVG Remco

Met vriendelijke groet,
        Repelsteeltje

Comment

Working...