Verhuurprijzen .. hoe berekenen?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Davy Gabriels
    • Aug 2002
    • 819

nu nog eens een vraagje: stel dat ik zo ne nieuwe electrovoice baskast RX118, kost 1500 euro,zou aanschaffen. Als je deze zou verhuren zou je logischerwijze 1/30 van de aanschafwaarde moeten vragen, dus zou je zo'n baskast moeten verhuren voor 50 euro ??? Wordt dit ook effectief gedaan?
    Dit lijkt mij toch veel, niet?

groetjes
    davy

Comment

• Robert
      • Aug 2000
      • 630

Nee.... dat kan ik je zo wel vertellen. Het verhuurbedrijf om de hoek rekent standaard 15 euro voor een laagkast, en dan kan je kiezen uit EAW, Bell, EV en nog wat meer (weet ik veel...)

Een ander bedrijf dat ik ken rekent 200 euro incl. btw voor een turbosound floodlight set met labgruppen versterkers. Is niet duur natuurlijk. Maar volgens mijn snelle schatting is dit iets van 1% van zijn (inkoop-) nieuwprijs.

Grtz. Robert

Maar ik heb turbosound!! Nou ja....... een T-shirt ervan!! En een webzijde!!!!

Comment

• Davy Gabriels
        • Aug 2002
        • 819

voor die 200euro, is dat een grote set geluid dan? 2xbas+2xtop? Met labgruppen versterkers???

Nu,ik vraag ook niet meer als 200euro voor mijn setje, maar da is 4xbas+2xtop,zelfgemaakte kasten, met versterkerrack(American dj).Is dus in verhouding goedkoop spul.

Comment

• Robert
          • Aug 2000
          • 630

Turbosound is topkwaliteit, niet te vergelijken met zelfbouwsystemen. Wordt wereldwijd gebruikt door de allergrootste verhuurbedrijven.

Het betreffende systeem bestaat uit 2 laagkasten (dubbel 18"), en twee toppen, is 3-weg actief en heeft een rendement van ca. 108 dB (1w/1m).

Robert

Comment

• Michel van de Beek
            • Oct 2000
            • 283

Heb je het toevallig over de TFL-760 + TSW-718, oftewel een floodlight setje ?

Groeten,
            Michel

--- check profiel voor de sites ---
            Groeten,
            Michel

Comment

• Robert
              • Aug 2000
              • 630

Ja; staat ook al in mijn voor-vorige posting trouwens, bovenaan deze pagina.

Robert

Comment

Working...