feest artikelen huren?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Iko
    • Feb 2002
    • 766

feest artikelen huren?

voor school moet ik uitzoeken :

- waar ik balonen kan kopen, met compressor of persluch? (3000 balonen)
    - wat kost een mannetje of 5 bewaking? is dit genoeg voor een schoolfeest? van 600 man?
    - we willen een ruimte van 20 * 20 verlichte met blacklight (is een soort lounge hoek..) of we kopen 15 buizen.. (amatuurtjes zijn er al) of steeds 4 400 watt guns huren.. het gaat om ongeveer 2x per jaar..
    - ik ben opzoek naar een dj voor:
    een schoolfeest.. van 12 tot 18 jaar dus..
    hij moet wel bekend zijn.. zo dat er flink mense op af kome..
    - en volgende keer willen we ook een lasertje huren.. het is niet zo'n grote zaal.. 600 man.. maar hij moet wel boven de parre en mh's en dergelijke uit komen.. wat kost zo iets?

graag site's of iets dergelijks..

alsvast bedankt!!

greetzz Iko

Bijgewerkt door - DJ Iko op 04/11/2002 17:56:18
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

www.wisa.nl te kust en te keur

3-12 trakteer ik op bier met stamppot.

Comment

• Amati
      • Nov 2001
      • 100

citaat:
      - waar ik balonen kan kopen, met compressor of persluch? (3000 balonen)
      - wat kost een mannetje of 5 bewaking? is dit genoeg voor een schoolfeest? van 600 man?
      - we willen een ruimte van 20 * 20 verlichte met blacklight (is een soort lounge hoek..) of we kopen 15 buizen.. (amatuurtjes zijn er al) of steeds 4 400 watt guns huren.. het gaat om ongeveer 2x per jaar..
      - ik ben opzoek naar een dj voor:
      een schoolfeest.. van 12 tot 18 jaar dus..
      hij moet wel bekend zijn.. zo dat er flink mense op af kome..
      Het antwoord voor ballonen is al gegeven. Maar denk wel aan de brandveiligheid hè...als jij je hele plafond of vloer volgooid met ballonnen dan heb je grote kans op gezeik bij een groot feest.
      - Voor bewaking moet je ongeveer denken aan minimaal 30 euro per persoon per uur. En het ligt aan het publiek wat er komt hoeveel man je nodig hebt. Het beste kun je dat met het beveiligingsbedrijf zelf overleggen. www.gordijnglobalsecurity.nl is bekend met grote evenementen. Bel die is op met je vraag.
      - Als je een complete licht- en geluidshow huurt dan zullen die 4 blacklight-kanonnen geen sluitpost zijn. Kopen en installeren kost meer werk dan huren.
      - Een goede DJ voor scholieren is vaak moeilijk. Omdat de een hardrock wil en de ander weer R&b. Neem een gevarieerde line-up of denk aan bv twee zalen. Of misschien is een themafeest iets voor je. kijk op www.deapresskihut.nl voor een apres-skifeest. Ik weet het niet zeker maar voor ongeveer 7000 euro ben je helemaal klaar incl. aankleding van de zaal.
      Mzzl

Comment

• Iko
        • Feb 2002
        • 766

okay bedankt! het publiek is gewoon scholieren.. maar aan gezien er ook gewoon leraren zijn is het binne prima, maar het gaat vooral voor de bewaking rond de school (bij de ingang en op het dak enz..) maar ik zal zeker even gaan bellen. en ik zal ff met de brandweer belle idd want ik ben niet blij als je 3000 ballonnen heb opgeblazen en je moet alles dan weer lek prikke :S

greetzz Iko

Comment

• Destiny
          • Jul 2001
          • 899

Ik heb vorig jaar een feest voor 750 man georganiseerd. Ook schooljeugd. Daarvoor waren geloof ik 4 portiers nodig. En betaalden daaraan 2500 gulden voor een avond...

Zoek en gij zult vinden... vind gij niet dan is het zoek!

Comment

• Destiny
            • Jul 2001
            • 899

Trouwens... ik zou liever 4 blacklightguns huren als weet ik hoeveel armatuurtjes kopen. Ben je denk ik iets goedkoper uit. En je hebt de vrijheid het jaar daarop iets anders te doen als blacklight.

Zoek en gij zult vinden... vind gij niet dan is het zoek!

Comment

• Amati
              • Nov 2001
              • 100

citaat:
              okay bedankt! het publiek is gewoon scholieren.. maar aan gezien er ook gewoon leraren zijn is het binne prima, maar het gaat vooral voor de bewaking rond de school (bij de ingang en op het dak enz..) maar ik zal zeker even gaan bellen
              Voor de toegangscontrole dus met metaaldetectie en eventuele visitaties en bewaking buiten kun je ook ff kijken op www.dgts.nl dan heb je je school rondom bewaakt met honden. Dan weet je zeker dat iedereen van de dingetjes afblijft die niet van hem zijn.
              mzzl

Comment

Working...