KM kosten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cobi
    • Aug 2002
    • 1083

citaat:
    ik reken 0.25 ex-BTW/km voor een kleine bestelwagen. ook nog nooit reacties over gehad

Snap je niet he... Dat is ook geen geld. Je kan makkelijk het dubbele vragen dus de klant zou wel gek zijn om er iets van te zeggen.

Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• cobi
      • Aug 2002
      • 1083

Elke kantoor pik krijgt voor het woon-werk verkeer ergens rond de 30 eurocent. Als je spullen gaat vervoeren voor je discotheek slijt je auto toch weer een stukkie harder dan van die kantoor pik dus kan je naar mijn mening best 35/40 eurocent vragen. En als de opdrachtgever het te duur vind dan regelt 'ie lekker zelf maar vervoer als hij denkt dat het goedkoper kan.

Voor een busje/aanhanger wordt het natuurlijk helemaal een ander verhaal.

Alle genoemde prijzen zijn in euro en exclusief BTW

Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• Disco Service Apeldoorn
        • Nov 2000
        • 299

Mercedes sprinter bakwagen incl btw 0.65 euro p/km
        Fiat doblo kleine bestelwagen 0.45 euro p/km

Wordt nooit een probleem van gemaakt.
        De klant krijgt vooraf een sluitende kosten opgaaf.
        Routeplanners genoeg zou ik zeggen.

Wat een groter probleem is zijn parkeer kosten.

Mijn overeenkomst meld dat parkeerkosten altijd nagecalculeerd worden indien deze gemaakt moeten worden.

Afgelopen maand klus in WTC Rotterdam 90 euro's parkeerkosten.
        2 bakwagens en de doblo.
        Toch wel fijn zo'n puntje in de overeenkomst.

Comment

• Jan-Peter
          • Jan 2001
          • 311

Onze km-prijs is € 0,60 per gereden kilometer en dat is inclusief de uurvergoeding.

Daarnaast vragen we bij Parkeerbeheer van de betreffende gemeente altijd even op wat de kosten voor een ontheffing/dagkaart zijn en nemen dat mee in de offerte.
          Veelal weet de klant dan nog wel een "gratis" plaatsje te vinden op of om de lokatie of ze regelen hetzelf wel even.

The Galaxy drive-in show is powered with an AD-sound system.
          16 februari 2008... PA-markt !

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3150

Ik reken zelf altijd 30 cent per km, is nog nooit een probleem van gemaakt...

Ik reken dus alleen de afstand, niet zowel de heen- als de terugweg.
            Wij komen elke keer dan met een afgeladen Volvo 940 en een volgestouwde aanhanger, dus geen recht op klagen!
            Btw de eerte 10 km rekenen we bovendien gratis!

Nog nooit iemand over gehoord, ben dat ook niet van plan, anders kunnen ze een hele grote mond terugverw8en die meer argumenten heeft (o.a. hier opgedaan [])

Mzzl,
            Jurjen

Comment

• axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

citaat:Nog nooit iemand over gehoord, ben dat ook niet van plan, anders kunnen ze een hele grote mond terugverw8en die meer argumenten heeft (o.a. hier opgedaan [])
              Zeker doen... klanten hebben graag dat je een grote mond hebt! [^]
              If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

Working...