publiciteit

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pugna77
    • Mar 2003
    • 13

publiciteit

Hey interessant onderwerp,

ik ben nu 2 jaar bezig met driveinshow, vorig jaar was heel druk, veel feesten iedereen heel enthousiast "volgend jaar weer, het wasa zo leuk" op die manier. En toen kwam dit jaar en ik ben niet een keer gevraagd, website gemaakt, vorig jaar flyers uitgedeeld, posters opgehangen, maar hou krijg ik iedereen in g*dsn**m zo ver om weer eens een feest te geven!?>!?!?!

Pugna 4yourparty
  • Pugna77
    • Mar 2003
    • 13

oeps was bedoeling als reactie op ander onderwerp
    foutje!

ff dat jullie t weten

Pugna 4yourparty

Comment

• Rudy Vorstenbosch
      • Jun 2001
      • 1429

citaat:
      oeps was bedoeling als reactie op ander onderwerp
      foutje!

ff dat jullie t weten
      Jezelf ooit afgevraagd wat dat icoontje met dat prullen/afvalbak afbeeldingkje eigenlijk doet...

Showtechniek

Comment

• JBL-QSC-DBX
        • Apr 2003
        • 381

Hallo,

aan de reactie van Pugna en Showtechniek te zien hoort dit eigenlijk in een ander forum, maar aangezien er (nog) geen slotje op zit toch even deze reactie.
        citaat: En toen kwam dit jaar en ik ben niet een keer gevraagd, website gemaakt, vorig jaar flyers uitgedeeld, posters opgehangen, maar hou krijg ik iedereen in g*dsn**m zo ver om weer eens een feest te geven!?>!?!?!
        Er worden genoeg feesten gegeven, alleen flyers uitdelen heeft voor een drive-in volgens mij geen zin. Je moet alleen die mensen bereiken met je reclame-campagne die daadwerkelijk een feest willen gaan geven. Je kunt mensen moeilijk aan gaan sporen om meer feesten te geven zodat jij weer werk hebt.
        Wacht het gewoon af en probeer van de feestjes die er in de toekomst ongetwijfeld gaan komen gewoon zulke knalfeesten te maken dat de mensen bij een volgende fuif automatisch weer aan jou denken, of men gaat vragen naar wie er toen of toen daar ook alweer draaide, want die was goed blablabla. Dat is de beste reclame.

Groeten, Joris Martens

Gao nie, bestao nie (In ABN: het gaat niet, bestaat niet)
        Timescape.nl

Comment

• Rudy Vorstenbosch
          • Jun 2001
          • 1429

Het enige dat volgens mij "echt" werkt:

jezelf aanbieden aan diverse horeca-zalencentra en andere evenementen locaties bij jou in de buurt.

Duidelijk met een verhaal afkomen en bijvoorbeeld aanbieden om 1 malig kostenloos of tegen onkostenvergoeding een avond te draaien.
          Met als achterliggende gedachte dat de eigenaar jou adviseerd aan zijn/haar klanten.

SuCCeS

Showtechniek

Comment

Working...