Hollywood Feest

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

Precies ja, dat was ook waar ik aan dacht Splash
    We're ready to party, are you?

Comment

• ronny
      • Dec 2002
      • 2139

je kan bv ook naar de filmzaal gaan en dan van die grote kartonnen figuren van acteurs uit bekende films vragen. Meestal gooien ze die toch weg dus ik denk wel dat je die kan meekrijgen. Stel dat je er zo een groot aantal kunt bemachtigen kan je deze allemaal aan de ingang zetten. Je zou daar ook op de vloer grote sterren kunnen plakken( walk of fame ).

het zijn maar enkele ideeetjes
      niet zagen, gewoon doen!

Comment

• driesmees
        • Apr 2003
        • 1076

citaat:Geplaatst door ronny
        Je zou daar ook op de vloer grote sterren kunnen plakken( walk of fame ).
        Je kan ook een walk of shame van de leerkrachten maken
        [CENTER] [/CENTER]

Comment

• ronny
          • Dec 2002
          • 2139

ah voila alles is mogelijk hoewel misschien niet iedereen daar gelukkig mee zou zijn
          niet zagen, gewoon doen!

Comment

• splash
            • Aug 2002
            • 342

Mischien kan je ergens zo'n grote oscar pop vandaan halen (lenen/huren/laten papier machéen)

Zoiets dus http://www.oscar.com/images/teaser/oscar_1.jpg

Comment

• driesmees
              • Apr 2003
              • 1076

citaat:Geplaatst door ronny

ah voila alles is mogelijk hoewel misschien niet iedereen daar gelukkig mee zou zijn
              zolang je niet te grof gaat zullen ze het wel begrijpen hoor[8D]
              [CENTER] [/CENTER]

Comment

• ralph
                Banned
                • Aug 2000
                • 2649

Hollywood:
                Film
                bekende namen
                coke...
                glamour...

Als je zo'n concept in mekaar gaat draaien ben je een creatieve geest. Als je de vraag zo dropt en aan deelnemers vraagt jou de juiste richting op te schoppen...dan ben je GEEN creatieve geest.

Comment

• driesmees
                  • Apr 2003
                  • 1076

citaat:Geplaatst door ralph

coke...
                  EN welke soorten denk je, ik weet niet of de directie dit gaat toelaten,
                  misschien als je ze ook wat geeft[)]
                  [CENTER] [/CENTER]

Comment

• ralph
                    Banned
                    • Aug 2000
                    • 2649

euhm...
                    ik ben tegen iedere vorm van veslaving....alleen een nymfomane zie ik niet als een probleem

maar met het neer zetten van de sfeer afijn, als je een creatieve geest hebt/bent heb je hier al over nagedacht.

Comment

• BENjpt
                      • May 2002
                      • 381

Bij de Expo (Rotterdam) hebbenze die oscar awards in miniatuur (30cm) uitvoering.. kost geen drol.
                      Love, Life and Lighting. The 3 most important things in life!

Comment

• skyline
                        • Apr 2003
                        • 17

Ralph, misschien is niet iedereen zo creatief en dit is toch ook een goede manier van ideeen opdoen en delen met anderen? Niks mis mee dacht ik zo. En misschien zitten er wel hele nuttige tips bij waardoor je met weinig werk een Hollywoodshow neer kunt zetten.

Misschien is een afdeling plastische chirurgie wel wat... []

Comment

• ralph
                          Banned
                          • Aug 2000
                          • 2649

Skyline: ben het helemaal met je eens. Maar wat deze snurker doet: onderwerpje droppen en niets meer van zich laten horen.
                          Kortom, mijn comclusie: erg bekrompen geest die een ander het werk wil laten doen waar hij de knaken voor gaat vangen.
                          Mu kan ik me natuurlijk schromelijk vergissen en is het zo dat Refection zn internetverbinding het niet gedaan heeft...maar iets zegt me dat dat niet zo is.

Comment

• reflection
                            • Mar 2002
                            • 413

nee, ik ben een beetje aan het nagaan wat er allemaal te vinden is op dat gebied.

heb ook al het een en ander kunnen regelen, de walk of fame wilden we al doen, rode loper, filmposters, letters van hollywood groot en een flyer in die stijl.

ik zou dit thema zelf nooit nemen omdat ik het enigzins moeilijk vind, zijn zat andere thema's die mij meer aanspreken, maar hier heb ik idd weinig creativiteit mee.
                            Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• RogerKeulen
                              • Dec 2003
                              • 6

Hé reflection is dit niet HET school feest van TILBURG.

Vorig jaar was het thema toekomst of zo iets.....

Morning heeft toen opgetreden of is dit van een andere school?
                              Geen verstand van muziek wel van golven......

Comment

• reflection
                                • Mar 2002
                                • 413

ehm dit is het schoolfeest, maar jij bedolet die van de universiteit denk ik...
                                Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

Working...