endwerk

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Matthias Collignon
    • Nov 2003
    • 1

endwerk

Ik maak een eindwerk voor mijn laatste jaar verzekeringen (Karel de Grote Hogeschool) over de risicos die het organiseren van muziekevenementen met zich meebrengt.
    De bedoeling is dus om een analyse te maken van alle mogelijke risico's en daarna te kijken hoe die risico's vermeden kunnen worden of hoe men zich er het beste tegen kan verzekeren.

Daarom had ik graag informatie ontvangen over hoe jullie een evenement organiseren en welke risicos dit met zich meebrengt.
    Als u die persoonlijk niet voor handen hebt, kan u mij misschien doorsturen naar een andere persoon.
    Wanneer jullie meer interesse hebben zou ik natuurlijk ook heel graag een gesprek met jullie hebben.

Alvast bedankt

Met vriendelijke groeten

Dit zijn mijn gegevens:
    Matthias Collignon
    Seraphin de Grootestraat 40
    2100 Deurne

matthiascollignon@hotmail.com

0486/07.50.22 03/325.16.39
  • showband
    • May 2001
    • 4524

is dat alle informatie die je wil verzamelen? Alle mogelijke risico's bij een evenement en alle mogelijke oplossingen waarmee je ze even kunt vermijden?

Als je het niet gelijk morgen nodig hebt, stoppen we er nog een korte uitleg bij hoe kernfusie precies werkt en hoe je het ontstaan van het heelal kunt verklaren.
    lekker belangrijk!

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

Voor iemand die een scriptie schrijft over deze materie op HBO niveau heb je wel een erg abstracte doelstelling.
      Ik spreek bij deze de hoop uit dat je enkele jaren de tijd hebt en niet zo'n probleem hebt met voortschrijdend inzicht en verschillende visies.

Kortom: verzoek aan de vraagsteller om een concretere vraag te stellen. Zoals Showband al aangeeft: wat jij wil staat gelijk aan het uit je hoofd opnoemen van het volledige telefoonboek van een grote stad...

owja...Wat ik zeggen wilde: onderwerp verhuisd naar juiste forum.
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...