Ik maak een eindwerk voor mijn laatste jaar verzekeringen (Karel de Grote Hogeschool) over de risicos die het organiseren van muziekevenementen met zich meebrengt.
De bedoeling is dus om een analyse te maken van alle mogelijke risico's en daarna te kijken hoe die risico's vermeden kunnen worden of hoe men zich er het beste tegen kan verzekeren.
Daarom had ik graag informatie ontvangen over hoe jullie een evenement organiseren en welke risicos dit met zich meebrengt.
Als u die persoonlijk niet voor handen hebt, kan u mij misschien doorsturen naar een andere persoon.
Wanneer jullie meer interesse hebben zou ik natuurlijk ook heel graag een gesprek met jullie hebben.
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten
Dit zijn mijn gegevens:
Matthias Collignon
Seraphin de Grootestraat 40
2100 Deurne
matthiascollignon@hotmail.com
0486/07.50.22 03/325.16.39
De bedoeling is dus om een analyse te maken van alle mogelijke risico's en daarna te kijken hoe die risico's vermeden kunnen worden of hoe men zich er het beste tegen kan verzekeren.
Daarom had ik graag informatie ontvangen over hoe jullie een evenement organiseren en welke risicos dit met zich meebrengt.
Als u die persoonlijk niet voor handen hebt, kan u mij misschien doorsturen naar een andere persoon.
Wanneer jullie meer interesse hebben zou ik natuurlijk ook heel graag een gesprek met jullie hebben.
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten
Dit zijn mijn gegevens:
Matthias Collignon
Seraphin de Grootestraat 40
2100 Deurne
matthiascollignon@hotmail.com
0486/07.50.22 03/325.16.39
Comment